Quote from Guest on 3 November 2007, 12:131.Jag ville använda min gamla Nishiki till vinterkörning i år.
Däcken som sitter på den är förmodligen ett par 622/23 med lite mönster på de,
Vad bör jag göra för att få den duglig till vinterkörning?BILD:http://www.venacava.se/pb020052.jpg
BILD:http:/
1.Jag ville använda min gamla Nishiki till vinterkörning i år.
Däcken som sitter på den är förmodligen ett par 622/23 med lite mönster på de,
Vad bör jag göra för att få den duglig till vinterkörning?
BILD:http://www.venacava.se/pb020052.jpg
BILD:http:/
Quote from Berit Bengtson on 3 November 2007, 12:23Gary Fleming skrev:
> Vad bör jag göra för att få den duglig till vinterkörning?Sätta på skärmar, ju mer heltäckande desto bättre.
Typ de här för 98:-
BILD:http://www.biltema.se/Archive/Product_images/27/Large/27-666_l.jpg
http://www.biltema.se/products
Gary Fleming skrev:
> Vad bör jag göra för att få den duglig till vinterkörning?
Sätta på skärmar, ju mer heltäckande desto bättre.
Typ de här för 98:-
BILD:http://www.biltema.se/Archive/Product_images/27/Large/27-666_l.jpg
http://www.biltema.se/products
Quote from Fredrik Närenfors on 3 November 2007, 12:46Håkan
Du nämner ingenting om dubbdäck. Kan det vara så att du försöker hitta ett däck som ger bra fäste på vintern utan dubb.
Har börjat fundera mer och mer på det. Min hybrid är idag bestyckad med ett par gamla Nokian W240 och de är inte så bra längre.
Håkan
Du nämner ingenting om dubbdäck. Kan det vara så att du försöker hitta ett däck som ger bra fäste på vintern utan dubb.
Har börjat fundera mer och mer på det. Min hybrid är idag bestyckad med ett par gamla Nokian W240 och de är inte så bra längre.
Quote from Berit Bengtson on 3 November 2007, 14:01Per Elmsäter skrev:
> Du nämner ingenting om dubbdäck.
Det beror på att tom jag har en gräns för hur långa inlägg jag klarar av att få ur mig 🙂Nej, i verkligheten beror det på att jag inte tror att det går att få in dubbdäck på cykeln på bilden, åtmin
Per Elmsäter skrev:
> Du nämner ingenting om dubbdäck.
Det beror på att tom jag har en gräns för hur långa inlägg jag klarar av att få ur mig 🙂
Nej, i verkligheten beror det på att jag inte tror att det går att få in dubbdäck på cykeln på bilden, åtmin
Quote from Fredrik Närenfors on 3 November 2007, 16:05Hmmm..........
Hmmm..........
Quote from Berit Bengtson on 3 November 2007, 16:37Per:
Prova med vilka däck du vill.
Det är inte säkert att vi upplever vinterväglag på samma sätt.
På samma sätt som att det inte är troligt att vi cykelpendlar längs samma vägar
Per:
Prova med vilka däck du vill.
Det är inte säkert att vi upplever vinterväglag på samma sätt.
På samma sätt som att det inte är troligt att vi cykelpendlar längs samma vägar
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 17:10Continental supersonic har bra grepp och är lätta.
Continental supersonic har bra grepp och är lätta.
Quote from Berit Bengtson on 3 November 2007, 19:28Per:
Jag är nu tillbaka framför datorn efter en ljuständarcykling till Skogskyrkogården
BILD:http://www.myra.nu/myraPB-841103-12.jpg
http://www.myra.nu/skogskyrkogard.htmlPå några av de mindre gångarna var det nypåkört grus, ett ganska tjockt lager dess
Per:
Jag är nu tillbaka framför datorn efter en ljuständarcykling till Skogskyrkogården
BILD:http://www.myra.nu/myraPB-841103-12.jpg
http://www.myra.nu/skogskyrkogard.html
På några av de mindre gångarna var det nypåkört grus, ett ganska tjockt lager dess
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 19:31otroligt vacker bild
otroligt vacker bild
Quote from Berit Bengtson on 3 November 2007, 19:43Visst är bilden vacker.
(Jag letade läänge för att hitta den)Men det är INGENTING mot hur det ser ut i verkligheten.
Men jag antar/hoppas att det ser likadant ut på alla större kyrkogårdar i kväll....
Visst är bilden vacker.
(Jag letade läänge för att hitta den)
Men det är INGENTING mot hur det ser ut i verkligheten.
Men jag antar/hoppas att det ser likadant ut på alla större kyrkogårdar i kväll....