Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVinterhojen och en Cateye Vectra
You need to log in to create posts and topics.

jag borde åkt till pappa menar du och kollat på riktigt.
(dåligt samvetet)

Tack Håkan o andra.
Shoppinglistan är snart klar.

Håkan, du skrev: Du bör välja så feta däck som du får plats med (åtminstone upp till 28mm).
OM jag få plats med 32mm däck är de att föredra framför 28?

Jag testade grova crossdäck på min Mr Orange..det gick inte alls.. gaffeln är för liten.. smal..eller vad man nu säger! Tyvärr!

Stänkskärmar låter ju bra, men hur får man på det om det inte.. eeh.. alltså.. kanske är helt korkad nu men.. om gaffeln är f

Då köper man en cross och sätter på skärmar o dubbdäck.

Såå enkelt David!

Hej Silva.

Nu är ju jag en vakert väder cyklist:-) så jag har inte en allt för stor erfarenhet av detta. Men min fram stänkskärm sätter jag fast på ramen och bak på sadelstolpen. dessa funkar bra till det jag har dom, dvs efter att det regnat och jag int

Nu när jag tog mej tid o kollade lite till så.. såg jag "nödskärmarna" DET är nog lösningen.

Grejen PE är att jag inte ens får plats med ett par grövre däck i gaffeln..
Så Davids lösning är den bästa hittills.. och den dyraste och därför helt oupplåerl

Eller blir en "vackert väder cyklist" Dvs inne när vädret är ute;)

P.

Precis en god idé, jag tänkte ta en tur mellan "Fråga Doktorn" och "Sjukhuset". Eller lite senare, men då får det bli en tur mellan "EKG" på femman och "Cityakuten" på trean.

Ha.. vi har glömt en sak.. köpa en ny gaffel.. Vad sägs om den lösningen??
Det måste väl funka eller??

Har kört mitt pass nu ja!! Blev Las Vegas, AFV och Joey.. Tänk vad man ser mycket av världen när man sitter på trainern *host host*