Quote from Guest on 3 November 2011, 08:22Någon som haft vinterkräksjukan? I så fall, hur lång tid tod det innan ni var tillbaka igen?
Jag låg däckad fredag-tisdag och känner mig fortfarande helt matt. Provade att spela lite innebandy igår och tog slut ganska snabbt i de större musklerna, rumpa
Någon som haft vinterkräksjukan? I så fall, hur lång tid tod det innan ni var tillbaka igen?
Jag låg däckad fredag-tisdag och känner mig fortfarande helt matt. Provade att spela lite innebandy igår och tog slut ganska snabbt i de större musklerna, rumpa
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 08:32Det tar tid att ersätta vätske- och saltförlusterna. Jag hade det våren 2010 och tappade hela 4kg på en natt, gick ju väldigt lätt att springa med min nya lätta kropp... 😛
Å andra sidan var jag lätt illamående när jag sprang och en vecka senare fick jag
Det tar tid att ersätta vätske- och saltförlusterna. Jag hade det våren 2010 och tappade hela 4kg på en natt, gick ju väldigt lätt att springa med min nya lätta kropp... 😛
Å andra sidan var jag lätt illamående när jag sprang och en vecka senare fick jag
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 09:30Det är lite så jag känner att visst kanske jag kan träna lite lugnt men att springa ett lopp och ta ut sig max kanske inte är det smartaste.
Det är lite så jag känner att visst kanske jag kan träna lite lugnt men att springa ett lopp och ta ut sig max kanske inte är det smartaste.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 10:36Ät och drick massor så ska du se att det går helt ok att springa 🙂 Man kan vara hur försiktig, noggrann och duktig som helst men man kan ändå bli sjuk. Kroppen mår bra av att träna - Immunförsvaret lika så. Det är ju evigheter till lördag!
Ät och drick massor så ska du se att det går helt ok att springa 🙂 Man kan vara hur försiktig, noggrann och duktig som helst men man kan ändå bli sjuk. Kroppen mår bra av att träna - Immunförsvaret lika så. Det är ju evigheter till lördag!
Quote from Lars Breström on 3 November 2011, 10:42Jag sprang 100 miles ett dygn efter att har slutat kräkas, och det hade jag gjort tre dagar i sträck. Det var oerhört tungt, men det gick.
Så du kan springa på lördag, ät och drick med måtta i början så att magen hinner ikapp, men fyll på ordentligt vart
Jag sprang 100 miles ett dygn efter att har slutat kräkas, och det hade jag gjort tre dagar i sträck. Det var oerhört tungt, men det gick.
Så du kan springa på lördag, ät och drick med måtta i början så att magen hinner ikapp, men fyll på ordentligt vart