Quote from Guest on 17 September 2012, 17:08Inför hösten/vintern ska jag köpa löparkänga med bra fäste på bla is och slippriga stigar stöd för vristen. Jag kommer använda dem att jogga på vandrings stigar, motionsspår även asfalt vid halt väder. Jag joggar ett par gånger i veckan 5-10km.
Jag har b
Inför hösten/vintern ska jag köpa löparkänga med bra fäste på bla is och slippriga stigar stöd för vristen. Jag kommer använda dem att jogga på vandrings stigar, motionsspår även asfalt vid halt väder. Jag joggar ett par gånger i veckan 5-10km.
Jag har b
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 17:18Inte för att det hjälper dig att hitta en butik nära dig, men jag köpte mina på Löplabbet i Lund. Har sett icebugs i Malmö och GbG också. Väldigt nöjd med valet, speciellt när det är isigt eller man springer på snötäckt gräs.
Inte för att det hjälper dig att hitta en butik nära dig, men jag köpte mina på Löplabbet i Lund. Har sett icebugs i Malmö och GbG också. Väldigt nöjd med valet, speciellt när det är isigt eller man springer på snötäckt gräs.
Quote from Elias Engqvist on 17 September 2012, 17:25Efter lite forskning ser jag att du bor i Vara - det kan vara bra att veta om nån ska tipsa dig!
Du hade bara hört gott om dom men jag tycker att hälkappan är irriterande för min hälsena. (Alla har olika fötter så bilda din egen uppfattning)
Andra märke
Efter lite forskning ser jag att du bor i Vara - det kan vara bra att veta om nån ska tipsa dig!
Du hade bara hört gott om dom men jag tycker att hälkappan är irriterande för min hälsena. (Alla har olika fötter så bilda din egen uppfattning)
Andra märke
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 17:34Annars kan man köpa lösa dubbar och sätta på skorna som man är van att springa i 🙂
http://www.best-grip.se/bestgrip-3000/16-1
Annars kan man köpa lösa dubbar och sätta på skorna som man är van att springa i 🙂
Quote from Jonny Persson on 17 September 2012, 17:37Dom finns att köpa i såväl Skövde som Trollhättan om du bor i Vara. www.icebug.se
Dom finns att köpa i såväl Skövde som Trollhättan om du bor i Vara. http://www.icebug.se
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 09:11Tack för hjälpen det blir att spana runt.
Tack för hjälpen det blir att spana runt.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 16:38Intersport i Lidköping köpte jag mina, nackdelen är väl att få butiker för Icebugs hela sortiment.
Intersport i Lidköping köpte jag mina, nackdelen är väl att få butiker för Icebugs hela sortiment.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 07:44Vanligtvis så brukar de ha försäljare med flera olika modeller av dubbskor på större orienteringstävlingar. Men kan ju vara lite svårt att hitta till dom.
Vanligtvis så brukar de ha försäljare med flera olika modeller av dubbskor på större orienteringstävlingar. Men kan ju vara lite svårt att hitta till dom.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 07:44Så om du vet npgon orienteringstävling i närheten så rekommenderar jag dig att åka dit och kolla.
Så om du vet npgon orienteringstävling i närheten så rekommenderar jag dig att åka dit och kolla.