Quote from Guest on 19 September 2011, 16:32Hallå.
Är det någon som kan rekommendera områden/rundor i Karlstad som brukar funka att använda sig av även under vintertid med snö och is och annat helvetiskt? Alltså, vägar och gator och liknande som faktiskt plogas och skottas.Tack på förhand för hj
Hallå.
Är det någon som kan rekommendera områden/rundor i Karlstad som brukar funka att använda sig av även under vintertid med snö och is och annat helvetiskt? Alltså, vägar och gator och liknande som faktiskt plogas och skottas.
Tack på förhand för hj
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 16:42När jag var "hemma" i Värmland i januari så upplevde jag snöröjningen förvånansvärt bra trots stora mängder snö. Jag kör gärna längs Klarälven (Skåre -Råtorp och vidare in mot stan), bra cykelbanor separerade (mestadels) från vägen.
När jag var "hemma" i Värmland i januari så upplevde jag snöröjningen förvånansvärt bra trots stora mängder snö. Jag kör gärna längs Klarälven (Skåre -Råtorp och vidare in mot stan), bra cykelbanor separerade (mestadels) från vägen.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 00:12Längs älven kanske är en klok idé, det är ju populära vägar att gå på... Däremot känns det extra kallt om nosen där.
Längs älven kanske är en klok idé, det är ju populära vägar att gå på... Däremot känns det extra kallt om nosen där.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 09:33Förra vintern sprang jag en del på bansträckningen för Karlstad stadslopp, och tyckte det funkade bra. Det var plogat och också ofta grusat. Du hittar banan på ifgota.se.
Förra vintern sprang jag en del på bansträckningen för Karlstad stadslopp, och tyckte det funkade bra. Det var plogat och också ofta grusat. Du hittar banan på ifgota.se.
Quote from Christer Heinbäck on 20 September 2011, 14:33"Kallstabor" - Häng på i oktober på Skutberget också! 🙂
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=16334940
"Kallstabor" - Häng på i oktober på Skutberget också! 🙂
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=16334940
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 09:28Marcus: Tack för tipset!
Marcus: Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 09:29Sandra: Långlöpning är nog ingenting för mig - än 🙂
Sandra: Långlöpning är nog ingenting för mig - än 🙂