Quote from Guest on 12 September 2007, 11:30För den som har en hel del spring i bena och inte kan vänta till vårens marathonlopp så finns det nu möjlighet att springa marathon hela vintern i Skövde.
Den 6 och 20 jan, 2 och 17 febr samt 2 mars arrangerar föreningen "Vi som springer" 5 marathonlopp
För den som har en hel del spring i bena och inte kan vänta till vårens marathonlopp så finns det nu möjlighet att springa marathon hela vintern i Skövde.
Den 6 och 20 jan, 2 och 17 febr samt 2 mars arrangerar föreningen "Vi som springer" 5 marathonlopp
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 11:40(t+)
Jag är för grön än, men det låter kul. Kanske nästa vinter, när jag har fler kilometrar i benen 🙂
(t+)
Jag är för grön än, men det låter kul. Kanske nästa vinter, när jag har fler kilometrar i benen 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 16:42Ha.... jag ska banne mig satsa... men först ska jag klara en halvmara
Ha.... jag ska banne mig satsa... men först ska jag klara en halvmara
Quote from Lena Bjerlöw on 12 September 2007, 17:11bara för att alla skåningar ska samlas i Skånestugan innan loppen såklart! 🙂
bara för att alla skåningar ska samlas i Skånestugan innan loppen såklart! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 17:13ahaa 😀
ahaa 😀
Quote from Lotta W on 13 September 2007, 09:09Maria, det skulle bli så förvirrande om både Sövde och Skövde låg i Skåne...
Maria, det skulle bli så förvirrande om både Sövde och Skövde låg i Skåne...
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 09:21Kanon, vilka initiativ! (t+)
Kanon, vilka initiativ! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 11:06Christer: ja, vad tänkte jag på!!!! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/duh.gif *s*
Christer: ja, vad tänkte jag på!!!! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/duh.gif *s*
Quote from Funbeat user on 14 September 2007, 21:09Vilken tur jag har som bor i Mullsjö. Trodde aldrig att det skulle vara en fördel att bor i "utkanten" av Jönköping :-).
Vilken tur jag har som bor i Mullsjö. Trodde aldrig att det skulle vara en fördel att bor i "utkanten" av Jönköping :-).
Quote from Funbeat user on 14 September 2007, 21:19Jahaaa... kunde man ju ge sig själva F*N på.... varenda en är på barnhelg... 🙁
Jahaaa... kunde man ju ge sig själva F*N på.... varenda en är på barnhelg... 🙁