Quote from Guest on 7 June 2009, 15:46Kvarnsvedens GoIF Friidrott inbjuder till Vintermarathon lördag 7 november 2009. Lättlöpt 3-varvsbana i naturskönt område längs Dalälven. Kontrollmätt av godkänd banmätare.
Hemsida http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=286155
Kvarnsvedens GoIF Friidrott inbjuder till Vintermarathon lördag 7 november 2009. Lättlöpt 3-varvsbana i naturskönt område längs Dalälven. Kontrollmätt av godkänd banmätare.
Hemsida http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=286155
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 15:56Jag kommer bombsäkert till Vintermaran i Borlänge. Tror att jag har kutat den 3 - 4 gånger tidigare. Har oxså kutat Borlänge Nyårsmarathon två gånger samt Borlänge Sommarmarathon en gång och dom går på näst intill samma bana. Trevlig natur om man gillar D
Jag kommer bombsäkert till Vintermaran i Borlänge. Tror att jag har kutat den 3 - 4 gånger tidigare. Har oxså kutat Borlänge Nyårsmarathon två gånger samt Borlänge Sommarmarathon en gång och dom går på näst intill samma bana. Trevlig natur om man gillar D
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 16:08Det lär i alla fall inte bli lika varmt som i Stockholm *funderar*.
Det lär i alla fall inte bli lika varmt som i Stockholm *funderar*.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 16:19Bosse, fråga Erik Lundqvist aka Bandit_Runner. Han har fått värmeslag på Vintermaran i Borlänge i november, men jag minns inte vilket år det var! 🙂
Bosse, fråga Erik Lundqvist aka Bandit_Runner. Han har fått värmeslag på Vintermaran i Borlänge i november, men jag minns inte vilket år det var! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 17:37Herregud. Var tränar han? På Nordpolen?
Herregud. Var tränar han? På Nordpolen?
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 17:58Jag har också glömt vilket år det var, de hjärnceller som innehade den informationen blev nog överkokta... 🙂
Jag har också glömt vilket år det var, de hjärnceller som innehade den informationen blev nog överkokta... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 18:05Det låter som en skröna.
Det låter som en skröna.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 18:20Näe, helt sant, totalt överhettad redan vid 7-8 km, tog mig knappt upp till första varvningen vid 14 km och bröt direkt. Missbedömde temperaturen pga blåsten vid starten, för mycket kläder som blev öderdigert när solen kom fram efter en halvmil och motvin
Näe, helt sant, totalt överhettad redan vid 7-8 km, tog mig knappt upp till första varvningen vid 14 km och bröt direkt. Missbedömde temperaturen pga blåsten vid starten, för mycket kläder som blev öderdigert när solen kom fram efter en halvmil och motvin
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 18:40Oj! Jag är grymt imponerad.
Oj! Jag är grymt imponerad.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 18:50Att jag fick på mig så mycket kläder? 😉
Att jag fick på mig så mycket kläder? 😉