Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 19:27Att få värmeslag på vintermara, det tyder på god energiproduktion.
Att få värmeslag på vintermara, det tyder på god energiproduktion.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 19:30Tror att Borlänge å Löttorp är dom enda marorna i Sverige som kör i tre varv å det tycker jag både är kul å lite extra typ speciellt. Känns kortare fast jag kan ge mig faan på att det är lika långt som andra maror....när man går ut på tredje så är man ju
Tror att Borlänge å Löttorp är dom enda marorna i Sverige som kör i tre varv å det tycker jag både är kul å lite extra typ speciellt. Känns kortare fast jag kan ge mig faan på att det är lika långt som andra maror....när man går ut på tredje så är man ju
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 23:07Och solen står lågt rakt i ögonen på eftermiddagen så man ser inte vart man skall. Och svängar runt gathörn är det också.
Och solen står lågt rakt i ögonen på eftermiddagen så man ser inte vart man skall. Och svängar runt gathörn är det också.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 17:25Oh! Den här lär jag springa!
Oh! Den här lär jag springa!
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 20:34Det låter kul, men jag misstänker att jag redan lovat bort mig på andra förlustelser den dagen. Om inte så hänger jag på, Linda!
Det låter kul, men jag misstänker att jag redan lovat bort mig på andra förlustelser den dagen. Om inte så hänger jag på, Linda!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 16:48Marathonsällskapet ordnar bussresa från Stockholm central.
Det finns 30 platser, man behöver inte vara medlem.
Kolla här:
http://www2.marathonsallskapet.se/default.asp?TitelID=1177Anmäl senast imorn den 24e oktober om du ska med på bussresan.
Marathonsällskapet ordnar bussresa från Stockholm central.
Det finns 30 platser, man behöver inte vara medlem.
Kolla här:
http://www2.marathonsallskapet.se/default.asp?TitelID=1177
Anmäl senast imorn den 24e oktober om du ska med på bussresan.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 21:08Mitt stora problem är då hur jag kommer ned till bussen då jag bor i Falun?
Skämt åsido, jag springer Vintervarvet sedan är jag nog flaggvakt och hejar på er andra!
Mitt stora problem är då hur jag kommer ned till bussen då jag bor i Falun?
Skämt åsido, jag springer Vintervarvet sedan är jag nog flaggvakt och hejar på er andra!
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 14:16Nu snöar det på banan, men det heter ju Vintermarathon...
Nu snöar det på banan, men det heter ju Vintermarathon...
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 14:36Kjell: målskjutsen är m.a.o. precis som den i Stockholm. Fast sannolikt kallare.
Men man får en filt över sig efteråt! Och stadiondelen är ganska imposant:-)Vi syns i startfållan! Sedan lär jag bara få skåda skosulorna på dig, undertränad som jag är eft
Kjell: målskjutsen är m.a.o. precis som den i Stockholm. Fast sannolikt kallare.
Men man får en filt över sig efteråt! Och stadiondelen är ganska imposant:-)
Vi syns i startfållan! Sedan lär jag bara få skåda skosulorna på dig, undertränad som jag är eft
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 15:32Nja Sigvard, jag tror nog att Vintermaran går i Stockholmstrakten om två år!
Nja Sigvard, jag tror nog att Vintermaran går i Stockholmstrakten om två år!