Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 14:54Japp, det blir lysen fram och bak samt dubbdäck!
Schwalbe har kommit med ett bra dubbdäck, Marathon Winter:
http://www.schwalbe.de/gbl/en/produkte/spike_tires/produkt/?ID_Produktgruppe=45&ID_Produkt=139
Inte lika hållbart som t.ex. Nokia, men bättre fä
Japp, det blir lysen fram och bak samt dubbdäck!
Schwalbe har kommit med ett bra dubbdäck, Marathon Winter:
http://www.schwalbe.de/gbl/en/produkte/spike_tires/produkt/?ID_Produktgruppe=45&ID_Produkt=139
Inte lika hållbart som t.ex. Nokia, men bättre fä
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2011, 14:59Marathon Winrter är mycket mer lättrullat än Nokias. Och i stans behöver det inte vara sådär mycket grovmönstrat eller ha mycket dubb tycker jag.
Marathon Winrter är mycket mer lättrullat än Nokias. Och i stans behöver det inte vara sådär mycket grovmönstrat eller ha mycket dubb tycker jag.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 16:04Vilken tur att det är ett par på väg hem med posten då :-).
Vilken tur att det är ett par på väg hem med posten då :-).
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2011, 16:10(t+)
Kört med mina två vintrar Lättrullade på barmark. Som sagt, lite för lite mönster när det är oplogat eller slarvigt plågat. Men det är bara några dagar det är så. Då kan man iofs sänka trycket något.
(t+)
Kört med mina två vintrar Lättrullade på barmark. Som sagt, lite för lite mönster när det är oplogat eller slarvigt plågat. Men det är bara några dagar det är så. Då kan man iofs sänka trycket något.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 16:34Johan och TCM är suveräna. Snygg cykel. Lycka till, kör försiktigt och bråka inte med hårda bilar.
Johan och TCM är suveräna. Snygg cykel. Lycka till, kör försiktigt och bråka inte med hårda bilar.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 20:23ÄLSKAR att pendla till jobbet!
VARFÖR har jag inte gjort det tidigare?????
SATAN vad vältränad jag kommer bli!Redan så är cyklingen bara njutbar! De 18 kilometrarna känns som ingenting!
Stålsätter mig för snö och kyla!Har som sagt en grusväg som går p
ÄLSKAR att pendla till jobbet!
VARFÖR har jag inte gjort det tidigare?????
SATAN vad vältränad jag kommer bli!
Redan så är cyklingen bara njutbar! De 18 kilometrarna känns som ingenting!
Stålsätter mig för snö och kyla!
Har som sagt en grusväg som går p
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 20:57Du har ju nära till Flottsbo, Lida och Gömmarskogen. Sen så har du våra Crossturer på dö farfar nu under hösten. Där fungerar det utmärkt med MTB.
Du har ju nära till Flottsbo, Lida och Gömmarskogen. Sen så har du våra Crossturer på dö farfar nu under hösten. Där fungerar det utmärkt med MTB.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 21:00Dubbel
Dubbel
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 22:35Merinoställ kan köpas på Stadium för runt 300 tror jag (eller var det 300 per del?). Jag har haft mitt ställ därifrån i 5-6 år nu och det har blivit något enstaka litet slithål.
Rohloffnav är fina, problemet är bara priset, blir inte många hundralappar k
Merinoställ kan köpas på Stadium för runt 300 tror jag (eller var det 300 per del?). Jag har haft mitt ställ därifrån i 5-6 år nu och det har blivit något enstaka litet slithål.
Rohloffnav är fina, problemet är bara priset, blir inte många hundralappar k
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 21:16Har köpt merinoull-mössa och handskar, det räcker ett tag.
Underställ kör jag ullmax, microull. De funkar bra!Har nu slängt på mina schwalbe winter marathon men är lite rädd att jag ska slita ner dubbarna innan snön hinner komma... Verkar ju bli ganska
Har köpt merinoull-mössa och handskar, det räcker ett tag.
Underställ kör jag ullmax, microull. De funkar bra!
Har nu slängt på mina schwalbe winter marathon men är lite rädd att jag ska slita ner dubbarna innan snön hinner komma... Verkar ju bli ganska