Quote from Guest on 23 November 2008, 15:05Hej där...Motionär som idogt tränat i två år och förbättrat mig avsevärt , otroligt jobbigt o börja från noll, men nu som äntligen börjat känna lite löpglädje och är otroligt tacksam för det. Nu några undringar.Alltid när jag böärjat öka farten, börjat me
Hej där...Motionär som idogt tränat i två år och förbättrat mig avsevärt , otroligt jobbigt o börja från noll, men nu som äntligen börjat känna lite löpglädje och är otroligt tacksam för det. Nu några undringar.Alltid när jag böärjat öka farten, börjat me
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 15:15Du borde strunta i att köra intervaller under vintern om du blir skadad av det eller kanske testa intervaller på cykel eller skidor som belastar kroppen mycket mindre.
Vill du förbättra dina tider inom orientering så är det intervaller det sista man ska t
Du borde strunta i att köra intervaller under vintern om du blir skadad av det eller kanske testa intervaller på cykel eller skidor som belastar kroppen mycket mindre.
Vill du förbättra dina tider inom orientering så är det intervaller det sista man ska t
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 16:20Jag har också löptränat i knappt två år och som du fått problem med hälsenor efter backträning. För mig passar det bra att bara distansträna nov-jan. För att inte tappa i kvalitet föröker jag växla mellan långa långsammare pass och kortare med högre far
Jag har också löptränat i knappt två år och som du fått problem med hälsenor efter backträning. För mig passar det bra att bara distansträna nov-jan. För att inte tappa i kvalitet föröker jag växla mellan långa långsammare pass och kortare med högre far