Quote from Guest on 9 September 2008, 09:00Vinterutmaningen November
Du behöver inte ens delta denna dag! (#)
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)Kan det bli bättre?
Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en sp
Vinterutmaningen November
Du behöver inte ens delta denna dag! (#)
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)
Kan det bli bättre?
Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en sp
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 09:10Deltävling 2
Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)
Deltävling 2
Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)
Quote from Magnus Gelang on 9 September 2008, 09:12Aha, nu tror jag att jag fattar 🙂
Aha, nu tror jag att jag fattar 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:28Är det inte vettigt att ha en grupp, ungefär som med Plankan.
Är det inte vettigt att ha en grupp, ungefär som med Plankan.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:20Kanske, men det finns redan med plankan, armhävningar. Jag ville testa något nytt och se om det fungerar.
Kanske, men det finns redan med plankan, armhävningar. Jag ville testa något nytt och se om det fungerar.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:27Det går väl att lägga det i en ny grupp?
Det går väl att lägga det i en ny grupp?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:30Ja, men då måste man aktivera gruppen för att se tävlingen 🙁
Ja, men då måste man aktivera gruppen för att se tävlingen 🙁
Quote from Lotta Lindström on 9 September 2008, 18:30Det är väl bara att markera ointressant om ni inte vill vara med.
Jag skulle gärna vara med om jag bara kunde springa en mil 🙂
Det är väl bara att markera ointressant om ni inte vill vara med.
Jag skulle gärna vara med om jag bara kunde springa en mil 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 17:54Jag vill också springa Finalloppet! Men dom ville inte vara flexibla och flytta datum 🙁 Alltså flyttar jag min egen personliga start i Utmaningen några dagar tidigare och kan därmed vara med i båda (V)
Jag vill också springa Finalloppet! Men dom ville inte vara flexibla och flytta datum 🙁 Alltså flyttar jag min egen personliga start i Utmaningen några dagar tidigare och kan därmed vara med i båda (V)
Quote from Lotta Lindström on 11 September 2008, 15:45Linnea jag är garanterat på din nivå. Eller förmodligen under den eftersom jag inte ens vågar anmäla mig till utmaningen. Får se om jag gör det så småningom.
Linnea jag är garanterat på din nivå. Eller förmodligen under den eftersom jag inte ens vågar anmäla mig till utmaningen. Får se om jag gör det så småningom.