Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 16:09Jag säger som min son, snart 4 år: "Jag har inte så forta ben". 🙂
Jag springer också jättesakta. Men det spelar ingen roll för vi tävlar ju inte mot varandra. Det viktigare är att vi får en kul anledning att ge oss ut och springa. (t+)
Jag säger som min son, snart 4 år: "Jag har inte så forta ben". 🙂
Jag springer också jättesakta. Men det spelar ingen roll för vi tävlar ju inte mot varandra. Det viktigare är att vi får en kul anledning att ge oss ut och springa. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:34Precis Ingmarie...och till er alla andra!
Man tävlar inte mot någon förutom sig själv!!!! Detta är helt och hållet en utmaning för att vi själva ska sporras till att träna mer och för att se vad för resultat våran träning ger.
Så skit i om ni första tid
Precis Ingmarie...och till er alla andra!
Man tävlar inte mot någon förutom sig själv!!!! Detta är helt och hållet en utmaning för att vi själva ska sporras till att träna mer och för att se vad för resultat våran träning ger.
Så skit i om ni första tid
Quote from Magnus Gelang on 11 September 2008, 18:02Då kanske till och med jag skulle haka på fast jag inte ens har en plan att springa den alls. Lars-, du får bestämma om jag får vara med fast jag tänker gå i rask takt isåfall.
EDIT: Eller om jag ska skapa en liknande tävling inne på gruppen gång/stavgån
Då kanske till och med jag skulle haka på fast jag inte ens har en plan att springa den alls. Lars-, du får bestämma om jag får vara med fast jag tänker gå i rask takt isåfall.
EDIT: Eller om jag ska skapa en liknande tävling inne på gruppen gång/stavgån
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 20:53@bullen71 med flera
Självklart att alla är välkomna. Man behöver inte ens registrera passet som "Löpning". Välj "Gång" "Stavgång" "Promenad" om det stämmer bättre.
Valfriheten är nästan total (H)Glöm inte att alla är nybörjare ibörjan och vi tycker om e
@bullen71 med flera
Självklart att alla är välkomna. Man behöver inte ens registrera passet som "Löpning". Välj "Gång" "Stavgång" "Promenad" om det stämmer bättre.
Valfriheten är nästan total (H)
Glöm inte att alla är nybörjare ibörjan och vi tycker om e
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 21:20Raderat
Raderat
Quote from Magnus Gelang on 11 September 2008, 21:46Kanon, nu har jag planerat in detta 😀
Men hur var det,,,om man har svårt att genomföra det just den aktuella lördagen så kunde man göra det på dagen före eller efter eller hur? Hur blir det då med reggningen, ska den reggas på lördagen ändå för att du sk
Kanon, nu har jag planerat in detta 😀
Men hur var det,,,om man har svårt att genomföra det just den aktuella lördagen så kunde man göra det på dagen före eller efter eller hur? Hur blir det då med reggningen, ska den reggas på lördagen ändå för att du sk
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 22:02Gör det på söndagen (dagen efter) eller tidigare i veckan. Du kan till och med köra träningen i morgon.
Gör det på söndagen (dagen efter) eller tidigare i veckan. Du kan till och med köra träningen i morgon.
Quote from Magnus Gelang on 11 September 2008, 22:09EDIT: Glöm,,,jag hittade svaret
EDIT: Glöm,,,jag hittade svaret
Quote from Lotta Lindström on 11 September 2008, 22:20>Så skit i om ni första tiden går hela vägen runt för till nästa gång så kanske ni lyckas springa 25% och sen blir det ju bara bättre och bättre....=)
Inte skämmas...se det som ett ypperligt tillfälle att verkligen komma igång och få en liten knuff i rätt
>Så skit i om ni första tiden går hela vägen runt för till nästa gång så kanske ni lyckas springa 25% och sen blir det ju bara bättre och bättre....=)
Inte skämmas...se det som ett ypperligt tillfälle att verkligen komma igång och få en liten knuff i rätt
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 22:23Bra, Sara BR. Kul! (t+)
Bra, Sara BR. Kul! (t+)