Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kanske, men inte så jag vågar ta mig en mil. Har liksom ramlat tillbaka till 0 igen känns det som.

Va tråkit Sara! Jag har ju problem med en fot och hoppas att jag i alla fall kommer att kunna springa så pass stor del av sträckan att jag kan kan köra ett gå/löp pass

@Sara
Gör som Sanna lyssna på kroppen, å se till att du är frisk och iform när våren kommer. Skada är alltid ett gilltigt förfall att avstå en tävling, då kroppen skall vara med måååånga år till.

Jag tog mig äntligen tid att läsa igenom vad det här går ut på - fantastiskt bra initiativ! Jag hakar på från november och framåt. Nu gäller det bara att välja en lämplig milsträcka som plogas regelbundet.

Jag hakar på! Ska testa samma upplägg som på ett långpass för lite mer än en vecka sen; ca 5.5km uppvärmning, milen på ~41 min och sedan 3km nerjogg. Nu blir jag ju lite extra sporrad att springa fortare 🙂

Nu börjar det ju närma sig till utmaning igen, såg att ett resultat reggats 🙂

Nu finns det en tabell

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=312432

Du kan skriva dit DNS på mig redan nu. Jäkla benhinnor :@

Stackars dig Sara! Dumma benhinnor!

Jag är däremot glad idag! Jag sprang 20 minuter utan att foten började klaga 🙂 Nu är jag ganska övertygad om att jag kommer att kunna deltaga i novemberutmaningen, kanske inte springa hela vägen men största delen i

Hoppas verkligen svullnaden efter min taskiga landning i kärret på Tjurruset ger med sig - annars blir det tyvärr DNS på mej också. Har dock inte kastat in handduken ännu, jag brukar ha gott läkkött. Kan springa, men törs inte dra på ännu och jag springer