Quote from Lotta Lindström on 15 October 2008, 00:12Kanske, men inte så jag vågar ta mig en mil. Har liksom ramlat tillbaka till 0 igen känns det som.
Kanske, men inte så jag vågar ta mig en mil. Har liksom ramlat tillbaka till 0 igen känns det som.
Quote from Bjarne Lewin on 15 October 2008, 02:17Va tråkit Sara! Jag har ju problem med en fot och hoppas att jag i alla fall kommer att kunna springa så pass stor del av sträckan att jag kan kan köra ett gå/löp pass
Va tråkit Sara! Jag har ju problem med en fot och hoppas att jag i alla fall kommer att kunna springa så pass stor del av sträckan att jag kan kan köra ett gå/löp pass
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 06:51@Sara
Gör som Sanna lyssna på kroppen, å se till att du är frisk och iform när våren kommer. Skada är alltid ett gilltigt förfall att avstå en tävling, då kroppen skall vara med måååånga år till.
@Sara
Gör som Sanna lyssna på kroppen, å se till att du är frisk och iform när våren kommer. Skada är alltid ett gilltigt förfall att avstå en tävling, då kroppen skall vara med måååånga år till.
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 08:51Jag tog mig äntligen tid att läsa igenom vad det här går ut på - fantastiskt bra initiativ! Jag hakar på från november och framåt. Nu gäller det bara att välja en lämplig milsträcka som plogas regelbundet.
Jag tog mig äntligen tid att läsa igenom vad det här går ut på - fantastiskt bra initiativ! Jag hakar på från november och framåt. Nu gäller det bara att välja en lämplig milsträcka som plogas regelbundet.
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 21:59Jag hakar på! Ska testa samma upplägg som på ett långpass för lite mer än en vecka sen; ca 5.5km uppvärmning, milen på ~41 min och sedan 3km nerjogg. Nu blir jag ju lite extra sporrad att springa fortare 🙂
Jag hakar på! Ska testa samma upplägg som på ett långpass för lite mer än en vecka sen; ca 5.5km uppvärmning, milen på ~41 min och sedan 3km nerjogg. Nu blir jag ju lite extra sporrad att springa fortare 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 15:04Nu börjar det ju närma sig till utmaning igen, såg att ett resultat reggats 🙂
Nu börjar det ju närma sig till utmaning igen, såg att ett resultat reggats 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 15:46Nu finns det en tabell
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=312432
Nu finns det en tabell
Quote from Lotta Lindström on 20 October 2008, 10:07Du kan skriva dit DNS på mig redan nu. Jäkla benhinnor :@
Du kan skriva dit DNS på mig redan nu. Jäkla benhinnor :@
Quote from Bjarne Lewin on 20 October 2008, 18:53Stackars dig Sara! Dumma benhinnor!
Jag är däremot glad idag! Jag sprang 20 minuter utan att foten började klaga 🙂 Nu är jag ganska övertygad om att jag kommer att kunna deltaga i novemberutmaningen, kanske inte springa hela vägen men största delen i
Stackars dig Sara! Dumma benhinnor!
Jag är däremot glad idag! Jag sprang 20 minuter utan att foten började klaga 🙂 Nu är jag ganska övertygad om att jag kommer att kunna deltaga i novemberutmaningen, kanske inte springa hela vägen men största delen i
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 19:35Hoppas verkligen svullnaden efter min taskiga landning i kärret på Tjurruset ger med sig - annars blir det tyvärr DNS på mej också. Har dock inte kastat in handduken ännu, jag brukar ha gott läkkött. Kan springa, men törs inte dra på ännu och jag springer
Hoppas verkligen svullnaden efter min taskiga landning i kärret på Tjurruset ger med sig - annars blir det tyvärr DNS på mej också. Har dock inte kastat in handduken ännu, jag brukar ha gott läkkött. Kan springa, men törs inte dra på ännu och jag springer