Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 20:28Hoppas på det bästa! Men det är dumt att riskerar något (#)
Hoppas på det bästa! Men det är dumt att riskerar något (#)
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 20:38Tack! Nej, måste jag så hoppar jag novembertävlingen - det kommer ju fler lopp.... 🙂
Tack! Nej, måste jag så hoppar jag novembertävlingen - det kommer ju fler lopp.... 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 20 October 2008, 20:43Jag hoppas alla skadade repar sig ordentligt. Om inte till nästa lördag, så iaf till nästa tävling. 🙂
Får jag ställa en (dum) fråga? Vad betyder DNS? (H)
Jag hoppas alla skadade repar sig ordentligt. Om inte till nästa lördag, så iaf till nästa tävling. 🙂
Får jag ställa en (dum) fråga? Vad betyder DNS? (H)
Quote from Lotta Lindström on 20 October 2008, 20:44DNS = Did Not Start
DNF = Did Not Finish
DNS = Did Not Start
DNF = Did Not Finish
Quote from Catharina Brattlin on 20 October 2008, 20:45OK. Tack! 🙂
OK. Tack! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 20 October 2008, 23:05HYCSID.
HYCSID.
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 09:41Det här är värre än i It-branschen.
LOL som mina grabbar säger. 😀
Det här är värre än i It-branschen.
LOL som mina grabbar säger. 😀
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 10:15Fånigt när man börjar säga förkortningarna - LOL säger mina ungar också ibland (#)
Fånigt när man börjar säga förkortningarna - LOL säger mina ungar också ibland (#)
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 10:23Vad är det för fel på vårt svenska verbial? Här är ett förlag:
UFS = Uteblev Från Start
FFE = FullFöljde Ej
Vad är det för fel på vårt svenska verbial? Här är ett förlag:
UFS = Uteblev Från Start
FFE = FullFöljde Ej
Quote from Catharina Brattlin on 21 October 2008, 10:25Kan säga att det inte hade hjälpt i mitt fall...hade suttit som en fågelholk ändå.:-)
Kan säga att det inte hade hjälpt i mitt fall...hade suttit som en fågelholk ändå.:-)