Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 08:29Kul Fia-Lotta (t+)
Då är du kanske på ändå nästa lördag (H)
Kul Fia-Lotta (t+)
Då är du kanske på ändå nästa lördag (H)
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 09:13Det lutar absolut åt på! 🙂
Ska testa fossingen med lite intervaller idag och alltså trycka lite på gaspedalen. 😀
Linda på för säkerhet skull.
Det lutar absolut åt på! 🙂
Ska testa fossingen med lite intervaller idag och alltså trycka lite på gaspedalen. 😀
Linda på för säkerhet skull.
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 22:25Hm - låter ju som en superklok övning 😉
Hm - låter ju som en superklok övning 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 08:47(H)
(det gick bra....) 🙂
(H)
(det gick bra....) 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 23 October 2008, 09:04De va kul att höra Fia-lotta! (hv)
Nu är det bara lite drygt en vecka kvar. Jag är ledig den lördan så det blir en perfekt dag för mej. Ska nog "provspringa" banan nån gång mer innan dess 😉
eller det kanske jag inte gör... få se.
De va kul att höra Fia-lotta! (hv)
Nu är det bara lite drygt en vecka kvar. Jag är ledig den lördan så det blir en perfekt dag för mej. Ska nog "provspringa" banan nån gång mer innan dess 😉
eller det kanske jag inte gör... få se.
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 09:21Fia-Lotta
Kul (t+)Aadu
Låter beslutsamt 😉
Fia-Lotta
Kul (t+)
Aadu
Låter beslutsamt 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 11:20Skönt att veta att man redan genomfört sin Novemberutmaning redan när alla skall ut nästa helg. 😉
Pga Finalloppet i Göteborg ligger samma dag/helg, så passade denna månad väldigt dåligt in i träningskalender. Så redan i söndags avverkade jag min mil.
Skönt att veta att man redan genomfört sin Novemberutmaning redan när alla skall ut nästa helg. 😉
Pga Finalloppet i Göteborg ligger samma dag/helg, så passade denna månad väldigt dåligt in i träningskalender. Så redan i söndags avverkade jag min mil.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 15:11Då jag är bortrest större delen av v44 så sprang jag min mil redan idag.
Tiden blev lite bättre denna gång vilket jag nog mest får tacka det sköna vädret för. Visserligen var det mulet och blåsigt men det regnade åtminstone inte spåspik som förra gången.
Då jag är bortrest större delen av v44 så sprang jag min mil redan idag.
Tiden blev lite bättre denna gång vilket jag nog mest får tacka det sköna vädret för. Visserligen var det mulet och blåsigt men det regnade åtminstone inte spåspik som förra gången.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 23:57Ett fantastiskt upplägg det här med vinterutmaningen. För första gången på säkert 15 år ska jag försöka springa/jogga en hel mil i sträck. Under hösten har jag redan avancerat från hasning till långsam jogging under några kilometer i sträck. Det här kan f
Ett fantastiskt upplägg det här med vinterutmaningen. För första gången på säkert 15 år ska jag försöka springa/jogga en hel mil i sträck. Under hösten har jag redan avancerat från hasning till långsam jogging under några kilometer i sträck. Det här kan f
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 00:02Välkommen hit, Petteri! Ja, Vinterutmaningen är en suverän idé. Lycka till!
Välkommen hit, Petteri! Ja, Vinterutmaningen är en suverän idé. Lycka till!