Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 00:12Ingmari, tackar för det snabba välkomnandet. Det här kommer säkert att bli roligt. Sitter precis och läser tidigare inlägg på Funbeat i diverse grupper. Har fortfarande drygt 16000 olästa inlägg att välja bland för att få en inblick i vad som tidigare dis
Ingmari, tackar för det snabba välkomnandet. Det här kommer säkert att bli roligt. Sitter precis och läser tidigare inlägg på Funbeat i diverse grupper. Har fortfarande drygt 16000 olästa inlägg att välja bland för att få en inblick i vad som tidigare dis
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 00:18http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_reading
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 00:32Petteri, du har ju nära till Ågestaområdet. Ett fint eljusspår finns där för vinterträning. Det går också att få till en mil där om man vill.
Petteri, du har ju nära till Ågestaområdet. Ett fint eljusspår finns där för vinterträning. Det går också att få till en mil där om man vill.
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 00:41Ingmari: japp snabbt kan det gå att beta av olästa inlägg. Nu har jag "bara" drygt 14900 kvar.
Peter, tack för tipset. Som sagt har löpträningen varit obefintlig under ett bra tag, men jag har åkt några varv på skidor i spåren vid Ågesta tidigare.
Ingmari: japp snabbt kan det gå att beta av olästa inlägg. Nu har jag "bara" drygt 14900 kvar.
Peter, tack för tipset. Som sagt har löpträningen varit obefintlig under ett bra tag, men jag har åkt några varv på skidor i spåren vid Ågesta tidigare.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:02Imorgon kl 06:00 går startskottet. Enormt motiverade en lördagsmorgon (#)(#)
Imorgon kl 06:00 går startskottet. Enormt motiverade en lördagsmorgon (#)(#)
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:03Imponerande starttid
Imponerande starttid
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:04Jobbar båda dagarna i helgen - 12timmarspass så det är sista chansen för mig..
Lär bli svårt ett persa men en mil ska jag ta mig runt iallafall.
Jobbar båda dagarna i helgen - 12timmarspass så det är sista chansen för mig..
Lär bli svårt ett persa men en mil ska jag ta mig runt iallafall.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:54Jag har "drömt" om den här dagen i fyra veckor nu, det enda som kan hindra mej från att springa i morgon är om ryssen sätter en nukleär kärnstridsspets i Stadshuset i natt.
Måste naturligtvis ta hänsyn till eventuell nederbörd i form av regn. Regnar det s
Jag har "drömt" om den här dagen i fyra veckor nu, det enda som kan hindra mej från att springa i morgon är om ryssen sätter en nukleär kärnstridsspets i Stadshuset i natt.
Måste naturligtvis ta hänsyn till eventuell nederbörd i form av regn. Regnar det s
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:59Lycka till Peter!
Lycka till Peter!
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:24Lycka till, Peter och alla andra!
Lycka till, Peter och alla andra!