Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kanonbra jobbat AT! (t+)

Visst är det kul att få berätta här på FB - pyton när det dröjer flera timmar innan man kommer åt en dator. Nördar? Vi???? 😉

Bra jobbat ni som redan sprungit. Jag känner mig inte alls i varken kondition eller form men jag har ju lite mer tid på mig så jag kastar inte in ännu.

Där satt den! Nöp det gamla PB:t med blygsamma 15 sekunder, men det räcker ju.
En miljard människor var ute och promenerade runt Årstaviken i det vackra vädret så jag sprang mer terräng än grus eller asfalt. Note to self: spring inte mitt på dagen, starta

Grattis Peter! (t+)

Har precis hakat på detta fantastiska initiativ. Blir något att se fram emot varje månad. Hoppas man kan förbättra sitt resultat på vägen också då (H)

Klart man tar FB först, man måste ju ändå eftersvettas klart 🙂

Nörd? Vemdå??? (H)

Grattis Peter! Jag sprang också mer terräng än planerat då vattenpölarna täckte _hela_ grusvägen - bara att lubba bredvid istället!

Tack för hurraropen, och lycka till

Gjorde en grym putsning (7 min) sen jag sprang samma runda i somras och det beror framförallt på lika många kilo kroppsvikt. Drömmer om att spränga 2 drömgränser (<100 kg &<60 min ) innan maj nästa år och vinterutmaningen är en fin sporre. Å visst e det s

Efter en mil runt Nydalasjön i i Umeå i vintrigt solsken och blå himmel och stundtals vita spår känns det fint att vara i mål på 1:03 att jämföra med 1:18 i oktober. Äntligen känns det som att jag vågar "springa iväg" lite efter en lång rehab-period. Tide

Härligt jobbat Lars!
_Liiiite_ nördar är vi kanske iaf? 😉

Härligt Lars & heja på mot dina mål. Du är på god väg! Och så har vi ju lite press på oss själva nu i Vinterutmaningen 😉