Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 07:49Har hänt mig också ett flertal dagar nu.
Använder IE8
Har hänt mig också ett flertal dagar nu.
Använder IE8
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 07:50Samma sak här.
IE9 + Win 7 Pro 64 Swe
Samma sak här.
IE9 + Win 7 Pro 64 Swe
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 07:51Händer mig med på Explorer 9 och Win7 men inte på Chrome och Vista
Händer mig med på Explorer 9 och Win7 men inte på Chrome och Vista
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 07:52Inga problem här alls; Windows 7, webbläsare Comodo Dragon, AV; Comodo Internet Security med senast uppdaterade definitioner.
Av dömma av kommentarerna verkar det som att det är IE som är aningen överkänsligt mot något.
Inga problem här alls; Windows 7, webbläsare Comodo Dragon, AV; Comodo Internet Security med senast uppdaterade definitioner.
Av dömma av kommentarerna verkar det som att det är IE som är aningen överkänsligt mot något.
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 09:28Vi håller på att undersöka detta för fullt.
Vi håller på att undersöka detta för fullt.
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 11:01Vi har identifierat en av våra annonser som boven. Denna annons är nu nerstängd. Tack för att ni hörde av er så vi kunde lösa problemet snabbt.
Vi har identifierat en av våra annonser som boven. Denna annons är nu nerstängd. Tack för att ni hörde av er så vi kunde lösa problemet snabbt.
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 11:44Vad var det för fel på boven undrar jag då, om bara folk med IE fick problem? Borde alla vi andra skaffa nya antivirusprogram eller var IE överkänsligt för något oviktigt/ofarligt?
Vad var det för fel på boven undrar jag då, om bara folk med IE fick problem? Borde alla vi andra skaffa nya antivirusprogram eller var IE överkänsligt för något oviktigt/ofarligt?
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 15:37Annonsen hade ett redirect-trick i sig. Jag kunde inte återskapa detta i senaste versionen av Chrome. Men IE-9 gick på tricket. Redirecten i sig är inget virus. Men de siter som man skickades vidare till försökte plantera virus. Dessa fångades av mitt ant
Annonsen hade ett redirect-trick i sig. Jag kunde inte återskapa detta i senaste versionen av Chrome. Men IE-9 gick på tricket. Redirecten i sig är inget virus. Men de siter som man skickades vidare till försökte plantera virus. Dessa fångades av mitt ant
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 15:48Kan ni inte berätta vilka som låg bakom annonsen, så att vi kan bojkotta dem för all framtid? 🙂
Kan ni inte berätta vilka som låg bakom annonsen, så att vi kan bojkotta dem för all framtid? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 15:52Vi har inte fått kontakt med annonsören ännu. Förmodligen vet de inte om att deras annons hade problem. Bovarna på Internet hackar sig gärna in på ställen som ger bra spridning. Det är detta faktum som gör att man inte går säker någonstans på nätet, inte
Vi har inte fått kontakt med annonsören ännu. Förmodligen vet de inte om att deras annons hade problem. Bovarna på Internet hackar sig gärna in på ställen som ger bra spridning. Det är detta faktum som gör att man inte går säker någonstans på nätet, inte