Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 11:05Vet inte hur mycket du har knådat med rapporterna, Lena så vi tar det lite basic.
Börja med att öppna inställningssidan (klicka på kugghjulet uppe till höger på rapporten). Här finns t ex datum angivna (i Evelys rapport 2011-06-01 - 2012-04-30). Rapporten
Vet inte hur mycket du har knådat med rapporterna, Lena så vi tar det lite basic.
Börja med att öppna inställningssidan (klicka på kugghjulet uppe till höger på rapporten). Här finns t ex datum angivna (i Evelys rapport 2011-06-01 - 2012-04-30). Rapporten
Quote from Bjarne Lewin on 31 December 2012, 12:30Det är lite plock och pill för att få till de rapporter man vill, men det är bara att testa och leka tills man är nöjd! Och det är kul 😀
En lurig detalj är systemet för att spara, där man dels sparar själva diagrammet (längst mer i redigeringsformuläret
Det är lite plock och pill för att få till de rapporter man vill, men det är bara att testa och leka tills man är nöjd! Och det är kul 😀
En lurig detalj är systemet för att spara, där man dels sparar själva diagrammet (längst mer i redigeringsformuläret
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 22:07Sådärja, det börjar arta sig, tack för bra hjälp! Undrar dock om det finns nåt sätt att också få rapporten att räkna samman just de träningsformer jag valt, t ex alla former av skidåkning (som om jag hade hundra, men... ni fattar nog om ni har samma drag
Sådärja, det börjar arta sig, tack för bra hjälp! Undrar dock om det finns nåt sätt att också få rapporten att räkna samman just de träningsformer jag valt, t ex alla former av skidåkning (som om jag hade hundra, men... ni fattar nog om ni har samma drag
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 22:08(Måste snarast ge mig ut och springa förresten. Ser ju för fattigt ut med NOLL!)
(Måste snarast ge mig ut och springa förresten. Ser ju för fattigt ut med NOLL!)