Quote from Guest on 17 April 2011, 21:01Hur stänger jag av så ingen kan läsa mina kommentarer om utförda träningspass utan att ta bort möjligheten att se vad jag tränat, eller ens att jag har tränat. Vill att man ska kunna se all träningsdata utom själva kommentaren.
Vore även bra att kunna s
Hur stänger jag av så ingen kan läsa mina kommentarer om utförda träningspass utan att ta bort möjligheten att se vad jag tränat, eller ens att jag har tränat. Vill att man ska kunna se all träningsdata utom själva kommentaren.
Vore även bra att kunna s
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 21:11Under "Puls, kadens mm" finns det en "hemlig kommentar". Använd dig av den istället.
Under "Puls, kadens mm" finns det en "hemlig kommentar". Använd dig av den istället.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 22:19Överför träningen från min lokala träningsdagbok i sporttracks och kommer inte orka flytta på kommentaren manuellt. Alternativet är att dölja för alla och på så sätt försvinner själva vitsen med denna site.
Överför träningen från min lokala träningsdagbok i sporttracks och kommer inte orka flytta på kommentaren manuellt. Alternativet är att dölja för alla och på så sätt försvinner själva vitsen med denna site.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 22:39Det finns möjligen en work-around?
Om du exporterar från ST till Excel-format så kan du manipulera om den filen till Funbeats importformat och lägga dina kommentarer i kolumnen "Privat kommentar".
Det finns möjligen en work-around?
Om du exporterar från ST till Excel-format så kan du manipulera om den filen till Funbeats importformat och lägga dina kommentarer i kolumnen "Privat kommentar".
Quote from Magnus Gelang on 18 April 2011, 08:45Bara en nyfiken fråga: Varför vill du inte att kommentarer ska synas?
Bara en nyfiken fråga: Varför vill du inte att kommentarer ska synas?
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 09:49Den funktionen skulle jag också vilja ha. Visar inte min träning pga att jag inte vill att kommentaren ska synas 🙁
Den funktionen skulle jag också vilja ha. Visar inte min träning pga att jag inte vill att kommentaren ska synas 🙁
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 09:50Men... vad skriver ni i era kommentarer egentligen som är så hemligt? *blir helt förvånad över hur olika man kan se på saker och ting*
Men... vad skriver ni i era kommentarer egentligen som är så hemligt? *blir helt förvånad över hur olika man kan se på saker och ting*
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 09:54Men den finns som "Hemlig kommentar" redan!
Men den finns som "Hemlig kommentar" redan!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 10:06En hemlig kommentar kan t.ex. vara en sådan här: "på dagens löprunda sparkade jag bort käppen för två gamlingar och rullatorn från en tredje - resultat 20 poäng"
En hemlig kommentar kan t.ex. vara en sådan här: "på dagens löprunda sparkade jag bort käppen för två gamlingar och rullatorn från en tredje - resultat 20 poäng"
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 10:36Fast pratar ni om passbeskrivningen eller kommentarer som träningskompisar skriver på passet? Känns lite förvirrat känner jag.
Fast pratar ni om passbeskrivningen eller kommentarer som träningskompisar skriver på passet? Känns lite förvirrat känner jag.