Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 10:44Om jag förstår trådskaparen rätt så har han registrerat sin träning i SportTracks fram till nu. Där har han också skrivit in kommentarer kring varje pass. De kommentarerna är skyddade eftersom de endast finns på den egna datorn.
När han nu funderar på at
Om jag förstår trådskaparen rätt så har han registrerat sin träning i SportTracks fram till nu. Där har han också skrivit in kommentarer kring varje pass. De kommentarerna är skyddade eftersom de endast finns på den egna datorn.
När han nu funderar på at
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 11:00Nu har jag inte testat excel-importen själv, men Mikaels förslag verkar onekligen det bästa hitintills.
Nu har jag inte testat excel-importen själv, men Mikaels förslag verkar onekligen det bästa hitintills.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 11:01Ah, ok. Då är jag med. Tycker absolut att det är rimligt att man ska få välja vad man vill visa eller ej.
Ah, ok. Då är jag med. Tycker absolut att det är rimligt att man ska få välja vad man vill visa eller ej.