Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:05Det va bara en fråga och ett tips, jag försöker bara hjälpa dig ju...ghaaa...
Det va bara en fråga och ett tips, jag försöker bara hjälpa dig ju...ghaaa...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:42Ja, och det uppskattas. Läste du in några känslor i inlägget får det stå för dig, det var ett enkelt redovisande av situationen.
Jag ger upp, det är lika bra att skippa diskussionsdelen av Funbeat helt enkelt.
Ja, och det uppskattas. Läste du in några känslor i inlägget får det stå för dig, det var ett enkelt redovisande av situationen.
Jag ger upp, det är lika bra att skippa diskussionsdelen av Funbeat helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:47Sorry, menade det inte så :-/
Sorry, menade det inte så :-/
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:09Det är inte dig jag är förbenad på, det är datorer i allmänhet och min dator i synnerhet fastän den med all sannolikhet är oskyldig. Förlåt om du kände dig näpst, det var inte meningen.
Det är inte dig jag är förbenad på, det är datorer i allmänhet och min dator i synnerhet fastän den med all sannolikhet är oskyldig. Förlåt om du kände dig näpst, det var inte meningen.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:10Det är lugnt, det är svårt med ord ibland, allt går att missuppfatta, sorry...
Hoppas det löser sig för dig.
Det är lugnt, det är svårt med ord ibland, allt går att missuppfatta, sorry...
Hoppas det löser sig för dig.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:26Olle är en pärla, nu vet jag vad det var som inte ville sig 😀
Jag hade fler än 15 trådar flaggade som intressanta, då syns inte de nya trådarna.Så nu vet jag det och är jättelugn och glad igen.
Tack Olle för att du tar dig tid och svarar på alla dumma
Olle är en pärla, nu vet jag vad det var som inte ville sig 😀
Jag hade fler än 15 trådar flaggade som intressanta, då syns inte de nya trådarna.
Så nu vet jag det och är jättelugn och glad igen.
Tack Olle för att du tar dig tid och svarar på alla dumma
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:33Flagga som intressant? Hur/var gör jag det? Jag hittar bara ointressanta...
Flagga som intressant? Hur/var gör jag det? Jag hittar bara ointressanta...
Quote from mårten jansson on 8 September 2008, 16:34Du trycker på den lilla flaggan i nedre högre hörnet på det inlägg som är intressant.
Du trycker på den lilla flaggan i nedre högre hörnet på det inlägg som är intressant.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:36"Markera som ointressant" står det hos mig? Är jag blind eller??? (H)
"Markera som ointressant" står det hos mig? Är jag blind eller??? (H)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:36Nu hittade jag, trodde det var hela tråden men det är bara inläggen...
Hur funkar det då???
Nu hittade jag, trodde det var hela tråden men det är bara inläggen...
Hur funkar det då???