Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVisning i kalender
You need to log in to create posts and topics.

Nu är jag lite tjatig, men jag skulle vilja ha ett svar om detta går att fixa och om det finns intresse av att göra det. Om inte du Olle vill fixa det eller om det inte går att fixa så säg till så ska jag sluta tjata om det. Men jag vill gärna ha ett besk

Det är jättemånga som håller med om det och Olle kan med all säkerhet göra det... men som vi ser har han ju gjort en hel del annat och det finns jättemånga önskningar från oss på funbeat.. Jag tror inte han ignorerar oss utan han kan bara inte göra allt s

Ja visst har han mycket att göra,,,,kändes mest som att många andra önskningar har han svara på,,antingen att han ska försöka fixa det eller att det inte står på hans prioriteringslista,,,,detta har jag inte fått nåt svar alls på så jag vet inte vad han t

Kan man klona Olle...? 😀

Klona Olle hade varit perfekt! Står du för det projektet, Magnus?

Men jag kan verkligen komma på en hel del önskningar som han inte svarat på, men vi får helt enkelt leva på hoppet att det kommer. Samtidigt så tror jag han prioriterar det mest nödvändiga

(t+)OK Magnus klonar Olle.
Vem snabbutbildar Olle2 sedan så att vi kan åtnjuta hans tjänster om sisådär 15 år? 😉

Kan vi inte bara fixa en programmerande robot istället? Olle ger den order och den behöver ju inte prata med oss eller nåt sånt..

Ja! En virtuell Olle!

Ja vi klonar Olle,,,,en klon ska ju vara en exakt kopia så då är den ju färdigutbildad när den kommer 🙂

Jo Olle har nog en del som står på vår önskelista,,,,sedan vad vi tycker är viktigast är det nog olika uppfattning om,,,,jag t.ex är inte ett dugg i

Jo, men det är ju Olle som väljer, det är ju han som kodar 😉