Quote from Funbeat user on 7 December 2006, 13:41X---Ja vi klonar Olle,,,,en klon ska ju vara en exakt kopia så då är den ju färdigutbildad när den kommer ---X
wish ...
X---Ja vi klonar Olle,,,,en klon ska ju vara en exakt kopia så då är den ju färdigutbildad när den kommer ---X
wish ...
Quote from Håkan Lilja on 7 December 2006, 14:09OK, jag tar mig an projektet på en gång!
ATCGCTCCCTAGATTTCGCCTTATTACGGCTAAGGCCAACC... återkommer när jag är klar... 😉
OK, jag tar mig an projektet på en gång!
ATCGCTCCCTAGATTTCGCCTTATTACGGCTAAGGCCAACC... återkommer när jag är klar... 😉
Quote from Lotta Lindström on 7 December 2006, 14:48😀
😀
Quote from Funbeat user on 7 December 2006, 15:22X ---
ATCGCTCCCTAGATTTCGCCTTATTACGGCTAAGGCCAACC... återkommer när jag är klar... ---X
(t+)
:-):-):-):-)
X ---
ATCGCTCCCTAGATTTCGCCTTATTACGGCTAAGGCCAACC... återkommer när jag är klar... ---X
(t+)
:-):-):-):-)
Quote from Fredrik Närenfors on 7 December 2006, 16:49Men hallå där. Olle behöver väl inte klonas. Han klarar ju det här helt galant som han är :@
Men hallå där. Olle behöver väl inte klonas. Han klarar ju det här helt galant som han är :@
Quote from mårten jansson on 7 December 2006, 16:59Men Per, du har ju ingen aning om vilken press vi utsätter honom för. Han har kanske inget privatliv längre, får inte sova som han ska o.s.v. Han bara sitter framför datorn och kämpar med att öka sin kodhastighet medan vi sätter alldeles orimliga krav på
Men Per, du har ju ingen aning om vilken press vi utsätter honom för. Han har kanske inget privatliv längre, får inte sova som han ska o.s.v. Han bara sitter framför datorn och kämpar med att öka sin kodhastighet medan vi sätter alldeles orimliga krav på
Quote from Fredrik Närenfors on 7 December 2006, 17:08Han får väl springa lite fortare när han är ute och tränar så han hinner tillbaks oh koda.
Press är hälsosamt. (H:)
Han får väl springa lite fortare när han är ute och tränar så han hinner tillbaks oh koda.
Press är hälsosamt. (H:)
Quote from Lena Bjerlöw on 7 December 2006, 18:17På tal om kalendern så håller jag med om önskemålet att det hade vart trevligt att ha.
En annan sak som kanske är lättare att bara lägga till vore att ha snabbval på FRAMÅT i tiden i rullmenyn där man väljer. Vill man nu se långt framåt så får man hela
På tal om kalendern så håller jag med om önskemålet att det hade vart trevligt att ha.
En annan sak som kanske är lättare att bara lägga till vore att ha snabbval på FRAMÅT i tiden i rullmenyn där man väljer. Vill man nu se långt framåt så får man hela
Quote from Funbeat user on 8 December 2006, 08:48...och på tal om kalendern (igen), så skulle jag vilja se kalendern i omvänd ordning av vad den är idag. Jag måste alltid skrolla längst ner på sidan för att se dagens träning. Eller finns det redan en inställning för att se dagens dag högst upp i kalende
...och på tal om kalendern (igen), så skulle jag vilja se kalendern i omvänd ordning av vad den är idag. Jag måste alltid skrolla längst ner på sidan för att se dagens träning. Eller finns det redan en inställning för att se dagens dag högst upp i kalende
Quote from Håkan Lilja on 8 December 2006, 13:25Precis så kanske det är. Därför gör vi en klon som kan sova och ha ett privatliv när "original-Olle" sitter och kodar. 😉
Precis så kanske det är. Därför gör vi en klon som kan sova och ha ett privatliv när "original-Olle" sitter och kodar. 😉