Quote from Guest on 14 June 2012, 09:51Någon som vet var man kan köpa vita 2XU tights? Om i fysik butik, gärna i Stockholm =)
Någon som vet var man kan köpa vita 2XU tights? Om i fysik butik, gärna i Stockholm =)
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 10:01Ring till CykelCity på Folkungagatan. Dom säljer iaf 2XU, även löpar- och triathlonkläder, inte endast cykelkläder.
Som jag skrev i din tråd på Triathlongruppen så har jag aldrig sett vanliga löpartights från 2XU i vitt.
Eller kontakta Ted Ås, han jobba
Ring till CykelCity på Folkungagatan. Dom säljer iaf 2XU, även löpar- och triathlonkläder, inte endast cykelkläder.
Som jag skrev i din tråd på Triathlongruppen så har jag aldrig sett vanliga löpartights från 2XU i vitt.
Eller kontakta Ted Ås, han jobba
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 15:43Prova storlek i butik och köp på nätet?
http://www.swimbikerun.com/2xu-endurance-aero-short.aspx
Prova storlek i butik och köp på nätet?
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 16:29Att nyttja butikens service för att sen handla på nätet är ett effektivt sätt att bidra till butikernas död i långa loppet. Jag gillar att ha sakkunning personal att fråga till råds och ha möjlighet att prova ibland. Därför handlar jag även i butiken. Jag
Att nyttja butikens service för att sen handla på nätet är ett effektivt sätt att bidra till butikernas död i långa loppet. Jag gillar att ha sakkunning personal att fråga till råds och ha möjlighet att prova ibland. Därför handlar jag även i butiken. Jag
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 17:56Det var bara ett förslag. Jag utgår från att TS är en klok och förståndig människa men om du vill berätta för alla hur man bör göra och tänka så varsågod.
Jag tolkade det som att det var svårt att hitta i butik eftersom jag själv har letat och inte hitta
Det var bara ett förslag. Jag utgår från att TS är en klok och förståndig människa men om du vill berätta för alla hur man bör göra och tänka så varsågod.
Jag tolkade det som att det var svårt att hitta i butik eftersom jag själv har letat och inte hitta
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 18:11Tack för era svar!
Har nu funnit och beställt genom Cykelcity =)
Tack för era svar!
Har nu funnit och beställt genom Cykelcity =)
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 22:39CC briljanta som vanligt. Härligt!
CC briljanta som vanligt. Härligt!
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 22:56AM - om det var mitt inlägg du syftade till så förstår jag inte hur du kan läsa in att det var en pekpinne. Den första meningen uttrycker min egen åsikt. De tre följande beskriver hur jag tänker och agerar. Den som tycker att mina åsikter är vettiga och h
AM - om det var mitt inlägg du syftade till så förstår jag inte hur du kan läsa in att det var en pekpinne. Den första meningen uttrycker min egen åsikt. De tre följande beskriver hur jag tänker och agerar. Den som tycker att mina åsikter är vettiga och h
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 09:25På tal om 2XU, såg att XXL hade ett bra utbud och pris. Race Compression Socks för 399:- tex.
På tal om 2XU, såg att XXL hade ett bra utbud och pris. Race Compression Socks för 399:- tex.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 12:45Jag köper mina från England. Ett helt annat pris än här hemma.
Jag köper mina från England. Ett helt annat pris än här hemma.