Quote from Guest on 14 May 2008, 15:59Någon som testat på långlopp? Är det bra? Kanske lite sent påtänkt att testa till varvet på lördag för det är väl inte bra att testa nya saker innan ett långlopp.
Någon som testat på långlopp? Är det bra? Kanske lite sent påtänkt att testa till varvet på lördag för det är väl inte bra att testa nya saker innan ett långlopp.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:09Jag använder Vitargo Electrolyte vid varje långpass och tycker det har fungerat perfekt. Förr använde jag bara Maxim, men tröttnade på smaken. Även väl utspädd var den för söt för min smak. Vitargo är lite lenare i smaken och jag har inte tröttnat på smak
Jag använder Vitargo Electrolyte vid varje långpass och tycker det har fungerat perfekt. Förr använde jag bara Maxim, men tröttnade på smaken. Även väl utspädd var den för söt för min smak. Vitargo är lite lenare i smaken och jag har inte tröttnat på smak
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:14Jag har kört vitargo till vasaloppet utan några problem.
Ser nästan ut som tapetklister men helt ok.
Jag har kört vitargo till vasaloppet utan några problem.
Ser nästan ut som tapetklister men helt ok.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 14:29Har alltid kört med vitargo kolhydratuppladdning 3 dagar före lopp, och det har funkat bra. Men när det gäller gel och dryck så andvänder jag enervit..
Har alltid kört med vitargo kolhydratuppladdning 3 dagar före lopp, och det har funkat bra. Men när det gäller gel och dryck så andvänder jag enervit..
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 14:38Vitargo carboloader är helt ok, ser smaskigt ut (för man dricker det förstås ur glas och inte direkt ur flaskan) och smakar härligt artificiellt. Jag tycker det är svårt att avgöra hur stor skillnad det gör att komma 110% kolhydrattankad till ett lopp ege
Vitargo carboloader är helt ok, ser smaskigt ut (för man dricker det förstås ur glas och inte direkt ur flaskan) och smakar härligt artificiellt. Jag tycker det är svårt att avgöra hur stor skillnad det gör att komma 110% kolhydrattankad till ett lopp ege
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 14:41Det är nog en ritual som jag har skapat mej...men faktiskt så blir det inte så inför varvet i år. Jag är ju lite skusterad i min arm och kan inte springa som jag tänkt mej...så då hoppa jag det:-)
Det är nog en ritual som jag har skapat mej...men faktiskt så blir det inte så inför varvet i år. Jag är ju lite skusterad i min arm och kan inte springa som jag tänkt mej...så då hoppa jag det:-)
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 16:25Faktiskt är nog Vitargo det som min mage klarat bäst! Vitargo Electrolyte får hänga med på långpass/tävling
Tycker dock att den är sådär god... Men jag gillar inte smaken på sportdryck överhuvudtaget 🙂
Faktiskt är nog Vitargo det som min mage klarat bäst! Vitargo Electrolyte får hänga med på långpass/tävling
Tycker dock att den är sådär god... Men jag gillar inte smaken på sportdryck överhuvudtaget 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 16 May 2008, 12:26Jag har använder oftast Vitargo och tycker det fungerar mycket bra.
Hörde av någon att man ska värma vattnet till 80 grader för att pulvret ska blanda sig ordentligt. Jag provade och det gick fint. Bara att vispa ner. Blandade iordning på kvällen och lät
Jag har använder oftast Vitargo och tycker det fungerar mycket bra.
Hörde av någon att man ska värma vattnet till 80 grader för att pulvret ska blanda sig ordentligt. Jag provade och det gick fint. Bara att vispa ner. Blandade iordning på kvällen och lät
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 12:28Jag o maken använder oxå Vitargo och vi är jättenöjda!
Jag o maken använder oxå Vitargo och vi är jättenöjda!
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 23:06Jag måste bara tilläga att min mage inte tycker om att springa med vitargo i magen, jag har åkt vasalopp och då går det som en dans men när jag sedan provade inför långanatten på tio-mila(sveriges största orienteringsstaffet) så vände sig magen ut och in
Jag måste bara tilläga att min mage inte tycker om att springa med vitargo i magen, jag har åkt vasalopp och då går det som en dans men när jag sedan provade inför långanatten på tio-mila(sveriges största orienteringsstaffet) så vände sig magen ut och in