Quote from Guest on 16 October 2012, 07:53Någon som vet var jag kan finna Vivobarefoot i butik i Stockholm? Jag har googlat lite men blev inte så mycket klokare.
Jag vet att det finns lite tidigare trådar som liknar denna men butikernas utbud kan ändras så drastiskt.
Någon som vet var jag kan finna Vivobarefoot i butik i Stockholm? Jag har googlat lite men blev inte så mycket klokare.
Jag vet att det finns lite tidigare trådar som liknar denna men butikernas utbud kan ändras så drastiskt.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 08:03startfitness.co.uk är nog billgare än alla irl-butiker.
startfitness.co.uk är nog billgare än alla irl-butiker.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 08:31Ja, det tvivlar jag inte på. Men jag vill gärna prova dem först så att det blir rätt storlek!
Ja, det tvivlar jag inte på. Men jag vill gärna prova dem först så att det blir rätt storlek!
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 08:53AddNature (två fysiska butiker i Sthlm) för märket. Jag vet däremot inte vad dom kan tänkas ha hemma...
AddNature (två fysiska butiker i Sthlm) för märket. Jag vet däremot inte vad dom kan tänkas ha hemma...
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 11:30Addnatures sortiment på Vivobarefoot, http://www.addnature.com/brand.aspx?brand_id=711
Addnatures sortiment på Vivobarefoot, http://www.addnature.com/brand.aspx?brand_id=711
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 12:49Synd att addnature bara har strl 42 och uppåt. Mina fötter är 40/41.
Synd att addnature bara har strl 42 och uppåt. Mina fötter är 40/41.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 18:02Det låter konstigt. De brukar väl ha damstorlekar?
Det låter konstigt. De brukar väl ha damstorlekar?
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 18:14psst, jag tror Robin är en man.
psst, jag tror Robin är en man.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 19:48Jo det vet jag, vi har till och med träffats. Jag har både herr- och dammodeller av Vivo Barefoot och jag märker ingen skillnad annat än på färgen.
Jo det vet jag, vi har till och med träffats. Jag har både herr- och dammodeller av Vivo Barefoot och jag märker ingen skillnad annat än på färgen.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 20:46Jag har absolut köpt mindre size än så från dom. 39 va det kanske.
Lila var de också, så det måste väl ha varit en damsko 😉//A
Jag har absolut köpt mindre size än så från dom. 39 va det kanske.
Lila var de också, så det måste väl ha varit en damsko 😉
//A