Quote from Funbeat user on 22 June 2015, 16:54dubbel post
dubbel post
Quote from Funbeat user on 22 June 2015, 18:19@ Ryan. Det är du visst, du är bara inte tillräckligt gammal 😉
@ Ryan. Det är du visst, du är bara inte tillräckligt gammal 😉
Quote from Funbeat user on 22 June 2015, 20:42😉
Då sikte jag på kombak om 10 år 🙂
😉
Då sikte jag på kombak om 10 år 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2015, 07:42Någon som både kört Motala i lördags och IM Kalmar som kan dela med sig av likheter/skillnader mellan cykelbanan. Det kändes som Motalabanan var ruggigt snabb, men hur snabb är banan i Kalmar? Har hört att den ska vara platt den också...
Någon som både kört Motala i lördags och IM Kalmar som kan dela med sig av likheter/skillnader mellan cykelbanan. Det kändes som Motalabanan var ruggigt snabb, men hur snabb är banan i Kalmar? Har hört att den ska vara platt den också...
Quote from paceUP! on 2 July 2015, 20:28Smålandsvarvet brukar vara segt, då är man ju trött 🙂
Smålandsvarvet brukar vara segt, då är man ju trött 🙂
Quote from Jonas Täng on 2 July 2015, 22:20Kalmar känns mycket segare men det kan ju bero på att den är 50% längre. Fast gamla Kalmarbanan, från järnmannentiden, kändes inte lika seg som IM-banan...jag tror det gör mycket att köra kortare varv och komma tillbaka några gånger jämfört med att köra e
Kalmar känns mycket segare men det kan ju bero på att den är 50% längre. Fast gamla Kalmarbanan, från järnmannentiden, kändes inte lika seg som IM-banan...jag tror det gör mycket att köra kortare varv och komma tillbaka några gånger jämfört med att köra e
Quote from Funbeat user on 3 July 2015, 16:09Kalmar är flack men det vill gärna blåsa en hel del både på Öland och fastlandet vilket känns i benen mot slutet och framförallt i löpningen:). Mats, som jag minns det var även cykelbanan några km kortare 2012 vilket säkert hjälpte till på tiderna det åre
Kalmar är flack men det vill gärna blåsa en hel del både på Öland och fastlandet vilket känns i benen mot slutet och framförallt i löpningen:). Mats, som jag minns det var även cykelbanan några km kortare 2012 vilket säkert hjälpte till på tiderna det åre
Quote from Lisa Bringhed on 3 July 2015, 16:19Mmm, Mattias, tur att den lilla detaljen inte står med i resultatlistan 😉
Mmm, Mattias, tur att den lilla detaljen inte står med i resultatlistan 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2015, 20:17...men inte lika mycket kortare som cykelbanan i Motala...
...men inte lika mycket kortare som cykelbanan i Motala...
Quote from Funbeat user on 3 July 2015, 21:25Tack för feedback. Min slutsats av kommentarerna är att banorna är ungefär jämförbara, förutom längden då, men den får man ta i beaktande så istället för att snitta 36 kanske det är rimligt med 34-35?
Jag fick banan i Motala till ca 116.5, stämmer det me
Tack för feedback. Min slutsats av kommentarerna är att banorna är ungefär jämförbara, förutom längden då, men den får man ta i beaktande så istället för att snitta 36 kanske det är rimligt med 34-35?
Jag fick banan i Motala till ca 116.5, stämmer det me