Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarVM-milen
You need to log in to create posts and topics.

Christoffer Fogels pers är 36:10 -10 på bana, eller 34:12 -09 på kontrollmätta VP-milen/landsväg.

Tack!
Christofer angav mkt riktigt själv 36.10 vid sin anmälan, men sedan sprang han ju mkt bättre än så i Hultsfred som var kontrollmätt och även i Växjöloppet som visserligen inte är kontrollmätt, men däremot "övermätt". Kände inte till han låga 34 min,

Bästa 10000m loppet i Blekinge under 2000-talet ???? Det låtter interessant. 🙂

Anmälningstiden går ut om fyra timmar så nu är det hög tid med några förhandstips.

Här är mina stensäkra tips
1 Lars Södergård
2 Martin Söderberg
3 Jonathan Björnberg
4 Rasmus Leo
5 Christoffer Fogel

1 Sandra Södergren
2 Reka Toth
3 Jannike Åkesson
4 El

Tror nog Meta S vill blanda sig in i leken i damklassen också, men jag misstänker att hon liksom jag missat att efteranmälan inte funkar?!

Nu har ett småsnuvigt drivankare som behöver en käftsmäll innan Sthlm Marathon hursomhelst anmält sig. Om snuvan g

När det gäller 3:dje platsen får du välja nån annan för Jonte Nollkoll kan inte köra med sitt onda knä utan kommer att vara kunnig varvräknare åt någon lycklig själ! Även Porse har lämnat in WO, men närvarar även han för att hjälpa till med varvräkning!

Stort tack för detta, skitkul!!! Ny tradition startad?! (t+)

fy fan va sur bliv jag på min kompis som chatade hella tiden.
för han skuld fick jag stanna två gånger och hade mer att ger och tå markus och kommer i mål trea . det bliv fel med räkning annars skulle jag slågit min rekord 34:05 kanske. men nu vet jag va

fy fan va sur bliv jag på min kompis som chatade hella tiden.
för han skuld fick jag stanna två gånger och hade mer att ger och tå markus och kommer i mål trea . det bliv fel med räkning annars skulle jag slågit min rekord 34:05 kanske. men nu vet jag va

Jag tackar också så mycket för detta 10.000m-lopp! 🙂 (t+) Dock trist och tröttsamt att jag själv inte utnyttjade tillfället bättre, utan t.o.m. sprang riktigt sopigt, men det kan ju inte tävlingsledningen klandras för. Hoppas det blir fler VM-milar i f