Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 19:04Jack:
Jodå, det jag främst ska fokusera mig på är teknik, styrka, uthållighet.
När jag tidigare perioder i mitt liv har legat under 47 har jag känt att jag förlorat i muskelstyrka samt att kroppen blivit mer sårbar för stress.Men en kille skrev faktisk
Jack:
Jodå, det jag främst ska fokusera mig på är teknik, styrka, uthållighet.
När jag tidigare perioder i mitt liv har legat under 47 har jag känt att jag förlorat i muskelstyrka samt att kroppen blivit mer sårbar för stress.
Men en kille skrev faktisk
Quote from Håkan Öhling on 16 May 2009, 20:06Voltvändningen sitter aldrig perfekt! Man får bara en högre % på bra vändningar. För att bli bättre måste man fokusera på varje vändning man gör! Många elitsimmare missar detta...
Några saker att tänka på:
1) Vänd rakt. Simma in snurra runt och sen rak
Voltvändningen sitter aldrig perfekt! Man får bara en högre % på bra vändningar. För att bli bättre måste man fokusera på varje vändning man gör! Många elitsimmare missar detta...
Några saker att tänka på:
1) Vänd rakt. Simma in snurra runt och sen rak
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 20:45Torbjörn:
På nästa simpass (på måndag) ska jag träna på dina fyra tekniktips. Jag tror jag kommer kunna effektivisera rörelsen, få grepp med fötterna mot väggen och göra frånskjutet med perfekt timing.
Man kan påverka det själv, det handlar inte om ren t
Torbjörn:
På nästa simpass (på måndag) ska jag träna på dina fyra tekniktips. Jag tror jag kommer kunna effektivisera rörelsen, få grepp med fötterna mot väggen och göra frånskjutet med perfekt timing.
Man kan påverka det själv, det handlar inte om ren t