Quote from Guest on 19 October 2011, 19:30Vi är ett gäng som tänker springa 9 mil fördelat på 3 pass. Blandat underlag o farten kommer att vara ca 6 min/km. Billigt boende går att lösa. Intresse görs på denna tråden. Mvh Kalle sok knallen
Vi är ett gäng som tänker springa 9 mil fördelat på 3 pass. Blandat underlag o farten kommer att vara ca 6 min/km. Billigt boende går att lösa. Intresse görs på denna tråden. Mvh Kalle sok knallen
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 19:40Vart hade ni tänkt springa? Som boråsare kanske jag hänger på något av passen
Vart hade ni tänkt springa? Som boråsare kanske jag hänger på något av passen
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:45Fredagspasset kommer att gå på upplysta vägar. Vi skall försöka komma i väg vid fem snåret. Lördagen o Söndagens pass blir varierat underlag,ett utav passen kommer att gå ut mot bråt o över till flymade. Vi kommer att försöka få rundorna hyffsat flacka. V
Fredagspasset kommer att gå på upplysta vägar. Vi skall försöka komma i väg vid fem snåret. Lördagen o Söndagens pass blir varierat underlag,ett utav passen kommer att gå ut mot bråt o över till flymade. Vi kommer att försöka få rundorna hyffsat flacka. V
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:13Låter ju hur bra som helst, start Ryahallen misstänker jag?
Låter ju hur bra som helst, start Ryahallen misstänker jag?
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:25Jepp. vi kan ju dom flesta stigarna med 4 mils omkrets därifrån
Jepp. vi kan ju dom flesta stigarna med 4 mils omkrets därifrån
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 06:51Har tänkt hänga på knallens intervallträningar i 1 års tid nu men aldrig fått tummen ur, kanske ska göra ett nytt försök snart. När börjar ni köra i hallen?
Har tänkt hänga på knallens intervallträningar i 1 års tid nu men aldrig fått tummen ur, kanske ska göra ett nytt försök snart. När börjar ni köra i hallen?
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 07:291a nov. Det kommer att läggas ut under fliken träning. Vi har utökat tiden i år. Vi tror att vi kommer att spränga 100 sträcket på Tisdags träningarna
1a nov. Det kommer att läggas ut under fliken träning. Vi har utökat tiden i år. Vi tror att vi kommer att spränga 100 sträcket på Tisdags träningarna
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 12:31Det börjar närma sig. Start Ryhallen Fred kl 17.00 Lörd start kl 11.00 Sönd. Kl 11.00 Kransmossen. Valfritt att delta i alla pass. Blir en del som bara skall springa 1 pass.
Det börjar närma sig. Start Ryhallen Fred kl 17.00 Lörd start kl 11.00 Sönd. Kl 11.00 Kransmossen. Valfritt att delta i alla pass. Blir en del som bara skall springa 1 pass.