Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVR-10 med start 06:04
You need to log in to create posts and topics.

12

Vi är några som är mitt i Klassikern och fick en sen starttid i VR. Det är VR-premiär och träningen går enligt plan. Till saken hör att vi inte är "skolade" cyklister och känner ett behov att gruppköra, minst till Jönköping. Var hittar vi "gruppen"? Vi är

perfekt! jag håller oxå på med klassikern....startar 05:58 så jag gör mitt bästa för att haka på er då ni rullar förbi mig 😀

Det är då man kör en intervall.

Inser kanske med svaret om intervall att jag skrev tråden med syfte på tvåpar-åkning som jag uppfattar att man bör vara ca 8 personer för en effektiv körning. Är det effektivt på ett led med 4 personer? Eller missuppfattade jag intervall?

Vi är 4 st som startat 05:40. Det lär vara många andra med samma starttid, kan man inte styra upp nåt där, eventuellt?

Detta kommer bli sjukt kul 🙂

Du kör en intervall precis när du passerar Wheelsuckers.

antar att du inte syftar på mig
verkar ju dumt att försöka rycka ifrån då man önskar en grupp för att hjälpas åt

Jag och en polare kommer starta 05.50 och har nånstans i bakhuvudet att komma in under 10h...vem vet, kanske vi hänger på!

05.40 här. Räknar med att ta det någorlunda lugnt, siktar på 11-12 h. Första gången för mig! De jag kör med är mer rutinerade.

Jag tror på att starta långsamt o köra snabbare allt eftersom. Spara krafter, helt enkelt 🙂

mikael jag startar också 05:50 och siktar på under 9 och tänker stanna 2ggr för att fylla på vatten och ta bananer! vi kanske kan hjälpas åt

12