Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 09:36Det blir nog lite för tufft för oss Tommie, jag skulle kanske fixa det med rätt draghjälp men jag tror polarn är lite för ovan cyklist...hade varit roligt att lyckas dock!
Det blir nog lite för tufft för oss Tommie, jag skulle kanske fixa det med rätt draghjälp men jag tror polarn är lite för ovan cyklist...hade varit roligt att lyckas dock!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:39Det låter som det finns några stycken som startar relativt sent med mål runt 11tim. 10 timmar är greppbart, däremot ner mot 9tim känns för fort. När vi kör solo så snittar vi 28km/h på turer runt 3tim utan att vara slut... Ovisst om det blir 10 eller 12ti
Det låter som det finns några stycken som startar relativt sent med mål runt 11tim. 10 timmar är greppbart, däremot ner mot 9tim känns för fort. När vi kör solo så snittar vi 28km/h på turer runt 3tim utan att vara slut... Ovisst om det blir 10 eller 12ti
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 23:30Jag har samma mål och bakgrund som er, men startar 06:10. Kan ni inte vänta lite? 🙂
Annars har jag en tanke att ändra starttid till runt 0330-0430 för att ha mer möjlighet till häng.
Jag har samma mål och bakgrund som er, men startar 06:10. Kan ni inte vänta lite? 🙂
Annars har jag en tanke att ändra starttid till runt 0330-0430 för att ha mer möjlighet till häng.