Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 21:46Jag vet inte om jag kan gå med på att jag ser ut så här men det var så här det blev. 😉 Ingen funbeattröja, den matchar cykeln för dåligt...
BILD:http://img709.imageshack.us/img709/5352/30580122.jpg
Jag vet inte om jag kan gå med på att jag ser ut så här men det var så här det blev. 😉 Ingen funbeattröja, den matchar cykeln för dåligt...
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 21:47Jag ångrar lite att jag inte tog av glasögonen vid fotograferingen... nu ser det ut som om jag försöker se sådär cool ut med glasögon och inte hjälm! OGILLA!
Jag ångrar lite att jag inte tog av glasögonen vid fotograferingen... nu ser det ut som om jag försöker se sådär cool ut med glasögon och inte hjälm! OGILLA!
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 21:48Haha, du menar precis som jag gör Karolina? 😀
Haha, du menar precis som jag gör Karolina? 😀
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 21:55Haha, jag såg precis din bild efter att jag publicerat min kommentar, och så ångrade jag mig lite 😛
Men du ser ju cool ut på riktigt, det gör inte jag! 🙂
Haha, jag såg precis din bild efter att jag publicerat min kommentar, och så ångrade jag mig lite 😛
Men du ser ju cool ut på riktigt, det gör inte jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 22:02Tyckte jag kände igen dig Fredrik!
Vi hade tydligen sälska i från Bankeryd. Jag syns i bakrunden i Spåretkläder 🙂
Tyckte jag kände igen dig Fredrik!
Vi hade tydligen sälska i från Bankeryd. Jag syns i bakrunden i Spåretkläder 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 22:04Var det er sub-grupp som jag hakade på alltså?
Var det er sub-grupp som jag hakade på alltså?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 22:06Snygg räddning Karolina. 😉 Jag tog inte illa upp alltså, skrattade mest lite för mig själv. 😀
Snygg räddning Karolina. 😉 Jag tog inte illa upp alltså, skrattade mest lite för mig själv. 😀
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 22:11Inget foto på mig upplagt, fast jag vet att jag blev fotad..
Inget foto på mig upplagt, fast jag vet att jag blev fotad..
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 22:18Lilla jag med kisande ögon och hjälmen på sned! (H)
BILD:http://mittlopp.vatternrundan.se/show_thumbnail.aspx?w=0&h=350&seasonId=18&startNum=15085&raceId=1&IsCertificate=False
Lilla jag med kisande ögon och hjälmen på sned! (H)
BILD:http://mittlopp.vatternrundan.se/show_thumbnail.aspx?w=0&h=350&seasonId=18&startNum=15085&raceId=1&IsCertificate=False
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 22:20Elin: Det var ganska roligt att jag skrev precis sådär när du la upp din bild! 😛 Men skönt att du inte tog åt dig, det var bara en självreflekterande kommentar! 🙂
Jag tycker för övrigt att alla ser väldigt pigga och fräscha ut, jag är förvånad över hur
Elin: Det var ganska roligt att jag skrev precis sådär när du la upp din bild! 😛 Men skönt att du inte tog åt dig, det var bara en självreflekterande kommentar! 🙂
Jag tycker för övrigt att alla ser väldigt pigga och fräscha ut, jag är förvånad över hur