Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:43Daniel: hur kommer det sig att du kör med Fredrikshof? Trodde inte en malmöbo ville blanda sig med Fjollträskare 😉
Mvh Janne
Daniel: hur kommer det sig att du kör med Fredrikshof? Trodde inte en malmöbo ville blanda sig med Fjollträskare 😉
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:44Daniel: Hade du den på ryggen måntro? Jag hade min där och killen som fotade bad om att få fota den också innan jag gick iväg! 🙂
Daniel: Hade du den på ryggen måntro? Jag hade min där och killen som fotade bad om att få fota den också innan jag gick iväg! 🙂
Quote from Lena O on 22 June 2011, 13:51Fick inte till det ... gör så här istället:
BILD:http://www.venacava.se/gfvr.jpg
Fick inte till det ... gör så här istället:
BILD:http://www.venacava.se/gfvr.jpg
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 14:12No goatee????
No goatee????
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 14:18Silva, snygg cykel! (H)
Gary (t+) !
Silva, snygg cykel! (H)
Gary (t+) !
Quote from Emma Sjöberg on 22 June 2011, 14:37Är man inte snabb får man försöka glida fram på något snyggt Linus! (H)
Är man inte snabb får man försöka glida fram på något snyggt Linus! (H)
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 14:43@Karolina, du har säkert helt rätt och jag tänkte tanken att så kanske skedde. Jag har iofs inget som helst minne av att jag blev tillfågad om ett nackskott, men å andra sidan var jag så jvla törtt där och då så det kan mycket väl vara så ändå.
@Jan, hel
@Karolina, du har säkert helt rätt och jag tänkte tanken att så kanske skedde. Jag har iofs inget som helst minne av att jag blev tillfågad om ett nackskott, men å andra sidan var jag så jvla törtt där och då så det kan mycket väl vara så ändå.
@Jan, hel
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 14:54Jag hade inte heller lappen synlig men fotografen såg till att noga fota nummerplåten på styret på en extra bild efter den vanliga.
Jag hade inte heller lappen synlig men fotografen såg till att noga fota nummerplåten på styret på en extra bild efter den vanliga.
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 16:41Nöjd! Kisandet beror inte på trötthet utan på en ögoninflammation. Skulle nog ha behållt glasögonen på under fotograferingen 🙂
BILD:dl.dropbox.com/u/13837887/show_thumbnail.jpg
Nöjd! Kisandet beror inte på trötthet utan på en ögoninflammation. Skulle nog ha behållt glasögonen på under fotograferingen 🙂
BILD:dl.dropbox.com/u/13837887/show_thumbnail.jpg
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 17:16Silva: Din cykel ser helt bedårande ut! (H:)
Silva: Din cykel ser helt bedårande ut! (H:)