Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVR by night
You need to log in to create posts and topics.

12

Tillägg till Linus inlägg: Om det inte är mörkt. Vid dålig väderlek kan det vara mörkare än vid bra väder.

02:50 tror jag det är som VR slutar med sina kontroller. Dock är det som sagt var hur ljust det är som påverkar om det är krav på belysning mm elle

Ska också starta väldigt tidigt i år. Hur lätt är det att hitta någon grupp eller annan cyklist att cykla med som håller ungefär samma tempo som en själv?

Jag startade vid två tiden förra året och då var det inte direkt svårt. Det kom ju cyklister hela t

Beror nog på vilket ditt tempo är.

Jag startade ungefär klockan 23 förra året och vid den tiden är det inte många som cyklar jättefort. Själv kom jag runt på drygt 10 timmar och jag blev enligt resultatjakt omcyklad av en cyklist (cykelmotionär för att g

?

Hm, då blir det till att byta eller köra solo då... Tack för svaret!

Hm, då blir det till att byta eller köra solo då... Tack för svaret!

David: Jag vill inte vara så förmäten att jag kallar mig eller andra i min klass för cyklister med tanke på vad som krävs för att förtjäna detta epitet...

Du missar skillnaden C-c.

Ahh - så jag kan gott kalla mig cyklist, så länge jag aktar mig noga för Cyklist?

Anledning till att jag frågade vad jag behöver för prylar på cykeln är att jag inte har mer än en cykel... Och ett par vattenflaskor.

12