Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 19:19Tillägg till Linus inlägg: Om det inte är mörkt. Vid dålig väderlek kan det vara mörkare än vid bra väder.
02:50 tror jag det är som VR slutar med sina kontroller. Dock är det som sagt var hur ljust det är som påverkar om det är krav på belysning mm elle
Tillägg till Linus inlägg: Om det inte är mörkt. Vid dålig väderlek kan det vara mörkare än vid bra väder.
02:50 tror jag det är som VR slutar med sina kontroller. Dock är det som sagt var hur ljust det är som påverkar om det är krav på belysning mm elle
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 19:34Ska också starta väldigt tidigt i år. Hur lätt är det att hitta någon grupp eller annan cyklist att cykla med som håller ungefär samma tempo som en själv?
Jag startade vid två tiden förra året och då var det inte direkt svårt. Det kom ju cyklister hela t
Ska också starta väldigt tidigt i år. Hur lätt är det att hitta någon grupp eller annan cyklist att cykla med som håller ungefär samma tempo som en själv?
Jag startade vid två tiden förra året och då var det inte direkt svårt. Det kom ju cyklister hela t
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 19:51Beror nog på vilket ditt tempo är.
Jag startade ungefär klockan 23 förra året och vid den tiden är det inte många som cyklar jättefort. Själv kom jag runt på drygt 10 timmar och jag blev enligt resultatjakt omcyklad av en cyklist (cykelmotionär för att g
Beror nog på vilket ditt tempo är.
Jag startade ungefär klockan 23 förra året och vid den tiden är det inte många som cyklar jättefort. Själv kom jag runt på drygt 10 timmar och jag blev enligt resultatjakt omcyklad av en cyklist (cykelmotionär för att g
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 19:59?
?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 21:50Hm, då blir det till att byta eller köra solo då... Tack för svaret!
Hm, då blir det till att byta eller köra solo då... Tack för svaret!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 21:51Hm, då blir det till att byta eller köra solo då... Tack för svaret!
Hm, då blir det till att byta eller köra solo då... Tack för svaret!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 22:35David: Jag vill inte vara så förmäten att jag kallar mig eller andra i min klass för cyklister med tanke på vad som krävs för att förtjäna detta epitet...
David: Jag vill inte vara så förmäten att jag kallar mig eller andra i min klass för cyklister med tanke på vad som krävs för att förtjäna detta epitet...
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 22:36Du missar skillnaden C-c.
Du missar skillnaden C-c.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 22:38Ahh - så jag kan gott kalla mig cyklist, så länge jag aktar mig noga för Cyklist?
Ahh - så jag kan gott kalla mig cyklist, så länge jag aktar mig noga för Cyklist?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 23:46Anledning till att jag frågade vad jag behöver för prylar på cykeln är att jag inte har mer än en cykel... Och ett par vattenflaskor.
Anledning till att jag frågade vad jag behöver för prylar på cykeln är att jag inte har mer än en cykel... Och ett par vattenflaskor.