Quote from Johan T on 2 September 2009, 08:18Fina bilder Lena! 🙂
Fina bilder Lena! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 08:21Snygga motiv! 😀
Snygga motiv! 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 08:25Välkomna till Öland nästa år... (t+)
(Sista bilden)Hälsar
Markus Andersson
Högby IF - Friidrott
Välkomna till Öland nästa år... (t+)
(Sista bilden)
Hälsar
Markus Andersson
Högby IF - Friidrott
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 21:10Fina bilder som sagt. Kul att man fastnat på ett par stycken:-)
Fina bilder som sagt. Kul att man fastnat på ett par stycken:-)
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 21:22Du var faktiskt med på fler bilder, jag plåtade som bara den när ni höll på att samla ihop er men det var lögn i helsicke att få er att vara vända åt samma håll samtidigt!
Du var faktiskt med på fler bilder, jag plåtade som bara den när ni höll på att samla ihop er men det var lögn i helsicke att få er att vara vända åt samma håll samtidigt!
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 22:06Jag tycker ändå att Erik Wikström var hela SM:ets behållning. Jobbade utifrån sin förmåga djävligt bra å knappt andfådd efter mål typ. Kanonjobb typ..?! Nu ska ju tävlingen ner till mörkaste Sverige nästa år så det var ju synd att man inte var riktigt hel
Jag tycker ändå att Erik Wikström var hela SM:ets behållning. Jobbade utifrån sin förmåga djävligt bra å knappt andfådd efter mål typ. Kanonjobb typ..?! Nu ska ju tävlingen ner till mörkaste Sverige nästa år så det var ju synd att man inte var riktigt hel
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 21:50Ja vi var nog lite som yra höns just då:-)
Ja vi var nog lite som yra höns just då:-)