Quote from Guest on 20 December 2010, 16:38Om Sandsjöbacka Trail Marathon (http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=909606) verkade roligt men distansen oöverbryggligt lång finns nu ett fint instegsalternativ för den osäkre. Start kl 0800 vid Lindome station. Löpning västerut längs Spår
Om Sandsjöbacka Trail Marathon (http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=909606) verkade roligt men distansen oöverbryggligt lång finns nu ett fint instegsalternativ för den osäkre. Start kl 0800 vid Lindome station. Löpning västerut längs Spår
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 16:48Vad nu? Finns inte denna tävlingen redan eller är jag totalförvirrad nu?
Vad nu? Finns inte denna tävlingen redan eller är jag totalförvirrad nu?
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 16:55Vi erbjuder en kortare variant på 25km till de som tycker att det längre loppet är för långt. Man startar helt enkelt närmare mål 🙂
Mvh,
Kvarnbyns Löparsällskap
Vi erbjuder en kortare variant på 25km till de som tycker att det längre loppet är för långt. Man startar helt enkelt närmare mål 🙂
Mvh,
Kvarnbyns Löparsällskap
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 16:56Aha! Men så trevligt för mig då, det känns lite mer som min längd på loppet. (H:)
Aha! Men så trevligt för mig då, det känns lite mer som min längd på loppet. (H:)
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 14:37Jag blev jätteglad när jag hittade det här loppet. Utmärkt initiativ!
Tyvärr orkar jag inte ett marathon efter en katastrofalt dålig höst där förkylningarna har avlöst varandra. Träningen har blivit väldigt eftersatt.
Men 25 kilometer skall man väl klar
Jag blev jätteglad när jag hittade det här loppet. Utmärkt initiativ!
Tyvärr orkar jag inte ett marathon efter en katastrofalt dålig höst där förkylningarna har avlöst varandra. Träningen har blivit väldigt eftersatt.
Men 25 kilometer skall man väl klar
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 21:05Hur många är anmälda på den här sträckan?
Hur många är anmälda på den här sträckan?
Quote from Sissel Svanøe on 27 January 2011, 21:21Den 19 januari var det 5 anmälda på korta.
Den 19 januari var det 5 anmälda på korta.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 21:29Och i dagsläget är det nio...
Och i dagsläget är det nio...
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 16:22Korta banan blir aningen längre pga is- och vattenläget på Flaksjö. Isen är rutten i kanterna och spången står under ett par dec med vatten - dessutom med en massa issjök på sig nere under vattenytan.
Banan dras därför om, ny sträckning följer Spårhagavä
Korta banan blir aningen längre pga is- och vattenläget på Flaksjö. Isen är rutten i kanterna och spången står under ett par dec med vatten - dessutom med en massa issjök på sig nere under vattenytan.
Banan dras därför om, ny sträckning följer Spårhagavä
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 19:23Klok ändring, 10% längre sträcka ska inte vara något problem tycker jag, jag ser fram emot att springa på söndag! (t+)
Vet du något om det allmänna underlaget? Är det Skatåsmilen-isigt eller blandat med lite barmark i dagsläget?
Klok ändring, 10% längre sträcka ska inte vara något problem tycker jag, jag ser fram emot att springa på söndag! (t+)
Vet du något om det allmänna underlaget? Är det Skatåsmilen-isigt eller blandat med lite barmark i dagsläget?