Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Om Sandsjöbacka Trail Marathon (http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=909606) verkade roligt men distansen oöverbryggligt lång finns nu ett fint instegsalternativ för den osäkre. Start kl 0800 vid Lindome station. Löpning västerut längs Spår

Vad nu? Finns inte denna tävlingen redan eller är jag totalförvirrad nu?

Vi erbjuder en kortare variant på 25km till de som tycker att det längre loppet är för långt. Man startar helt enkelt närmare mål 🙂

Mvh,
Kvarnbyns Löparsällskap

Aha! Men så trevligt för mig då, det känns lite mer som min längd på loppet. (H:)

Jag blev jätteglad när jag hittade det här loppet. Utmärkt initiativ!

Tyvärr orkar jag inte ett marathon efter en katastrofalt dålig höst där förkylningarna har avlöst varandra. Träningen har blivit väldigt eftersatt.

Men 25 kilometer skall man väl klar

Hur många är anmälda på den här sträckan?

Den 19 januari var det 5 anmälda på korta.

Och i dagsläget är det nio...

Korta banan blir aningen längre pga is- och vattenläget på Flaksjö. Isen är rutten i kanterna och spången står under ett par dec med vatten - dessutom med en massa issjök på sig nere under vattenytan.

Banan dras därför om, ny sträckning följer Spårhagavä

Klok ändring, 10% längre sträcka ska inte vara något problem tycker jag, jag ser fram emot att springa på söndag! (t+)

Vet du något om det allmänna underlaget? Är det Skatåsmilen-isigt eller blandat med lite barmark i dagsläget?

12