Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:46Det finns barmark på sina ställen, typ där det rinner vatten och lera ;). Isen var rätt mushig och inte så halkig när jag var ute idag iaf...
Det finns barmark på sina ställen, typ där det rinner vatten och lera ;). Isen var rätt mushig och inte så halkig när jag var ute idag iaf...
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:48Ok, det kommer bli hårt och halt med andra ord eftersom SMHI lovar några minusgrader både lö och sö.. Dubbade skor it is!
Ok, det kommer bli hårt och halt med andra ord eftersom SMHI lovar några minusgrader både lö och sö.. Dubbade skor it is!
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 10:37Med kylan så slipper man förhoppningsvis det blöta och leriga. Har man tur ar det frusit på ytan men inte blivit stenhårt igenom.
Med kylan så slipper man förhoppningsvis det blöta och leriga. Har man tur ar det frusit på ytan men inte blivit stenhårt igenom.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 15:54Tack för ett väldigt trevligt arrangemang! Fem (L) (i brist på stjärnor 😉 ) blir det från min sida!
Tack för ett väldigt trevligt arrangemang! Fem (L) (i brist på stjärnor 😉 ) blir det från min sida!
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 16:03Ni som deltog får definitivt högsta betyg! Alla var glada och positiva trots den tuffa banan. Och trots många vurpor kunde tävlingsläkaren ägna sig åt vanligt funktionerande.
Ni som deltog får definitivt högsta betyg! Alla var glada och positiva trots den tuffa banan. Och trots många vurpor kunde tävlingsläkaren ägna sig åt vanligt funktionerande.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 19:10Resultat:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B-b-JJxKnLl_NGE1ZDg4NmMtMzlhYS00MGNkLWI1OTEtZGVkNDJmMzFhOWUx&hl=enTack alla deltagare!
Tack alla deltagare!
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 22:38(t+)(t+)Tack för att ni ordnade och grejade detta underbara arrangemang. Den lätta träningsvärken myser i benen nu, och man vet att man finns.
Så nu är ju bara valet: Försöka slå sin tid nästa år, eller springa den långa banan nästa år. För några andra a
(t+)(t+)Tack för att ni ordnade och grejade detta underbara arrangemang. Den lätta träningsvärken myser i benen nu, och man vet att man finns.
Så nu är ju bara valet: Försöka slå sin tid nästa år, eller springa den långa banan nästa år. För några andra a
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 06:25Långa banan. (t+) Detta loppet är högprioriterat!
Långa banan. (t+) Detta loppet är högprioriterat!