Quote from Guest on 14 September 2008, 20:18Funderar på att köpa en wattmätare. Kollat lite på Polars variant, den är väl billigast. Är det ett vettigt köp? Blir träningen bättre med en wattmätare eller ska jag lägga mina pengar på något annat för att bli bättre på hojen?
Funderar på att köpa en wattmätare. Kollat lite på Polars variant, den är väl billigast. Är det ett vettigt köp? Blir träningen bättre med en wattmätare eller ska jag lägga mina pengar på något annat för att bli bättre på hojen?
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 20:28Utan att ha provat själv så tror jag den gör mest för rolighetsfaktorn.
Utan att ha provat själv så tror jag den gör mest för rolighetsfaktorn.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 20:35nu ska du inte vara sådan, RL!
Jag kör med W.I.N.D. och ser klara fördelar, eftersom att pulsen har närmare en minuts eftersläpning.
nu ska du inte vara sådan, RL!
Jag kör med W.I.N.D. och ser klara fördelar, eftersom att pulsen har närmare en minuts eftersläpning.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 20:45Kör inte i diket bara David.
Kör inte i diket bara David.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 20:47Att köra i diket är standard vid kantvind.
Att köra i diket är standard vid kantvind.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 22:35har en manick som heter "Iaero" i en kartong som väntar på att monteras - kalibreras - testas fast som med alla wattmätare ska man nog vara lagd lite åt ingenjörshållet för att kunna passera kulåhaprylgränsen: idealet är nog att ha en coach som är lagd åt
har en manick som heter "Iaero" i en kartong som väntar på att monteras - kalibreras - testas fast som med alla wattmätare ska man nog vara lagd lite åt ingenjörshållet för att kunna passera kulåhaprylgränsen: idealet är nog att ha en coach som är lagd åt
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2008, 23:56Leif - iofs heter den iAero men annars tror jag att det är ett bra val. Har själv köpt den något billigare kusinen iBike och har knappt hunnit testa den än men jag hoppas mycket på den.
http://www.ibikesports.com/
Leif - iofs heter den iAero men annars tror jag att det är ett bra val. Har själv köpt den något billigare kusinen iBike och har knappt hunnit testa den än men jag hoppas mycket på den.
Quote from Ingemar Lindgren on 15 September 2008, 10:13...kompatibel med Edge705?
...kompatibel med Edge705?
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 10:36Tror det, stod Ant sport+ eller något liknande.
Tror det, stod Ant sport+ eller något liknande.
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 10:42Myror har fler ben per andel kroppsvikt och borde räknas till fusk!
Myror har fler ben per andel kroppsvikt och borde räknas till fusk!