Quote from Elias Engqvist on 15 September 2008, 12:28Marcus: Från hemsidan:
"The iAero with Garmin compatibility shares your Garmin sensors with your Edge and the iAero, and even transmits your power data to the new Garmin Edge 705.NOTE: THIS PRODUCT DOES NOT SHIP WITH IBIKE SENSORS. iAero will read your
Marcus: Från hemsidan:
"The iAero with Garmin compatibility shares your Garmin sensors with your Edge and the iAero, and even transmits your power data to the new Garmin Edge 705.
NOTE: THIS PRODUCT DOES NOT SHIP WITH IBIKE SENSORS. iAero will read your
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 12:41Jag har pulsklocka för att folk på kontoret ska se att jag tränar.
Jag har pulsklocka för att folk på kontoret ska se att jag tränar.
Quote from Ingemar Lindgren on 15 September 2008, 14:10...kan den inte trampa också 🙂
...kan den inte trampa också 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 19:17kom gärna med kommentarer Christer kring wattmätaren när du monterat kalibrerat och kört. pratade med killarna - ok gubbarna för dom var i min ålder - som ligger bakom iAero på mässan Eurobike förra veckan som imponerade med visningar på datorn där filer
kom gärna med kommentarer Christer kring wattmätaren när du monterat kalibrerat och kört. pratade med killarna - ok gubbarna för dom var i min ålder - som ligger bakom iAero på mässan Eurobike förra veckan som imponerade med visningar på datorn där filer
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2008, 20:39Dom på kontoret som inte noterat att jag tränar är nog både blinda och döva!
Dom på kontoret som inte noterat att jag tränar är nog både blinda och döva!
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 21:57Är väl alltid kul med roliga saker men inte blir träningen bättre för det. Om du verkligen vill träna effektivt och tränar mycket själv så ska du ju köra efter pulsklocka. Ta reda på vad din obla puls är och vilken puls du ska ha vi distanspass så kommer
Är väl alltid kul med roliga saker men inte blir träningen bättre för det. Om du verkligen vill träna effektivt och tränar mycket själv så ska du ju köra efter pulsklocka. Ta reda på vad din obla puls är och vilken puls du ska ha vi distanspass så kommer
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2008, 22:14kennet: Vem pratar du med?
kennet: Vem pratar du med?