Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 21:51Jag bara kommenterar det enfaldiga i att hävda könet som argument för lika, eller olika, prispengar/lön/belöning.
Den som vill invända mot Wendes upplägg gör klokast i att vända sig till dem och berätta hur man vill att det ska vara och varför men utan a
Jag bara kommenterar det enfaldiga i att hävda könet som argument för lika, eller olika, prispengar/lön/belöning.
Den som vill invända mot Wendes upplägg gör klokast i att vända sig till dem och berätta hur man vill att det ska vara och varför men utan a
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 20:30Rättvist blir det väl om prispengarna fördelas med hänsyn till antal startande. Om det är lika många startande i Dam elit som i Herr elit så delas prispotten lika.
Rättvist blir det väl om prispengarna fördelas med hänsyn till antal startande. Om det är lika många startande i Dam elit som i Herr elit så delas prispotten lika.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 16:28Ett mer rättvist system än pengar vore att sisten tvättar cykeln åt den som vann, i respektive klass. Ska man ha mm-rättvisa där får man väl mäta ytan på respektive cykel och hitta på något system i förhållande till det. Jag lär få tvätta många cyklar (H)
Ett mer rättvist system än pengar vore att sisten tvättar cykeln åt den som vann, i respektive klass. Ska man ha mm-rättvisa där får man väl mäta ytan på respektive cykel och hitta på något system i förhållande till det. Jag lär få tvätta många cyklar (H)
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 22:12Olyckligt ordval från min sida, någon absolut rättvisa finns aldrig i något sammanhang för någon.
Olyckligt ordval från min sida, någon absolut rättvisa finns aldrig i något sammanhang för någon.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 13:44Är det inte inkomsterna som bestämmer prispengarna? Ju fler som är intresserade av att titta desto fler sponsorer och desto större pris har man råd att dela ut..
Är det inte inkomsterna som bestämmer prispengarna? Ju fler som är intresserade av att titta desto fler sponsorer och desto större pris har man råd att dela ut..
Quote from Lena O on 8 May 2012, 07:51ännu intressantare läsning, hur resonera man då?
http://www.kadens.se/blogs/lisastrom/osoft-wendes.htm
ännu intressantare läsning, hur resonera man då?
http://www.kadens.se/blogs/lisastrom/osoft-wendes.htm
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 08:53Trist! :-/
Trist! :-/