Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumMarzadro pojkarnawhats up?????
You need to log in to create posts and topics.

Jag har nu fått besked från Alfredo och det är nu komplicerat. Ruth har också pratat direkt med Marcialonga org.
Dom släpper inte anmälningar till allmänheten innan Aug Sep men vet ej hur många platser som blir kvar. Genom Alfredo så står vi nu på vänteli

Jag har nu kollat att anmälningen är öppen. Och man kan få Hotel för 45-50 euros per natt. Inte klart om det är med frukost men förmodligen inte middag.

Hans

Efter det att jag pratat med Mats har jag forstatt att vi alla vill nu aka till Oberamergau och Konig Ludwig Lauf. Om detta inte stammer meddela OMEDELBART. Jag har hittat tva olika hotel 46 till 60 Euro per person och natt inkl frukost (for 60 vet ej for

Jag har nu anmalt mig och Max. det ar €40. Jag anmaler er alla sa snart jag har hotell bekraftat. I ar var det 1900 som kom i mal sa det ar ju lite mindre men manga olika distanser och free style pa Lordag om nagon will aka bada dagarna sa kan man ta 50 f

Att få hotell vid målet kommer inte att funka men vi kan nog få ca 10km från målet. I värsta fall finns Garmisch-Partenkirchen 18 km från start. Det är knappa två timmar från München flygplats.
Jag kommer att anmäla alla i morgon.

Ciao.... Hans

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

GODA NYHETER!!!

Jag har nu anmält oss alla nio. Om ni skickar mig ett email till handnilsson@mac.com så skickar jag er bekräftelsen.

Jag har också bokat hotell. 3 dubbel och ett trippel ca 4 km från start i en by so

Tack för ett bra utfört uppdrag !!!!!!!!!!!!!!!!
Ser fram emot ännu en tur till outforskade skidspår och kullor... f,låt menade vallor. Mycket lovande med en bra övernattning ( post hotell ser ofta bra ut ).
Var sätter vi in våra skulder till nämnda Reise

Lite vidare detailjer:

1) Betalar kan ni gora nar vi traffas - att betata i kr till pund fostar mer an det ar vart
2) Har ar hotellet:
Posthotel Ettal
Kaiser-Ludwig-Platz 18
Ettal, 82488
Ettal ar ae

En sak till:

Jag har anmalt alla till 50km klasssisk pa Sondag. Det finns mojligheten att kora Freestyle pa Lordag ocksa - ochsa en speciell tavlinh for dom som gora bade och. Skulle ju kollat om nagon ar intresserad av det. Det gar kanske att andra anma

(t+)

1) Jag har nu pratat med hotellet och dom kravde att vi batalar nu vilket jag ha gjort. Ni kan betala mig nar vi ar dar. Dessutom har jag bokat halvpension - 17 euros per person och dag. Inte illa men formodligen inte lika bra mat som Alfredo. Tyska