Quote from Guest on 16 November 2010, 20:30Jag är så grymt impad av wiggle. För ett par år sedan hade jag problem med min Garmin 205 (den hade tappat ljud). Hade haft den i 9 mån, fick en ny direkt utan krusiduller.
Härom veckan skickade jag dem mina kinvara. De hade gått 30mil och jag hade redan
Jag är så grymt impad av wiggle. För ett par år sedan hade jag problem med min Garmin 205 (den hade tappat ljud). Hade haft den i 9 mån, fick en ny direkt utan krusiduller.
Härom veckan skickade jag dem mina kinvara. De hade gått 30mil och jag hade redan
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 20:40Gratis frakt för order över 50 pund är också bra
Gratis frakt för order över 50 pund är också bra
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 20:46Jag vet! För att inte tala om 5 pund rabatt vid varje order om man sätter upp sig för nyhetsbrev 🙂
Jag vet! För att inte tala om 5 pund rabatt vid varje order om man sätter upp sig för nyhetsbrev 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 20:48Jag tror att de flesta webbutiker här i UK har en föredömlig customer service. I dagens kris/konkurrens situation klarar de sig inte annars. Har själv samma erfarenhet av purefootwear.co.uk när mina VFF började spricka i sömmarna efter över ett år. Fick n
Jag tror att de flesta webbutiker här i UK har en föredömlig customer service. I dagens kris/konkurrens situation klarar de sig inte annars. Har själv samma erfarenhet av purefootwear.co.uk när mina VFF började spricka i sömmarna efter över ett år. Fick n
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 21:42och priset är ju inte heller illa!
och priset är ju inte heller illa!