Quote from Guest on 18 August 2009, 22:27Jag har en liten önskan...
Jag kör träningsprogrammet Wii Active och skulle bli himla glad om det kunde finnas med i listan över aktiviteter så att jag kan regga det.
Jag har en liten önskan...
Jag kör träningsprogrammet Wii Active och skulle bli himla glad om det kunde finnas med i listan över aktiviteter så att jag kan regga det.
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 August 2009, 22:37Maila Olle 🙂
info@funbeat.se
Maila Olle 🙂
info@funbeat.se
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 20:27Jag har redan frågat Olle och han sa det att han kommer inte att lägga in detta då det blir för mycket att lägga in varje spelträning.
Det finns en träning som heter motions data spel eller dylikt som jag använder mig av när jag reggar mina Wii active min
Jag har redan frågat Olle och han sa det att han kommer inte att lägga in detta då det blir för mycket att lägga in varje spelträning.
Det finns en träning som heter motions data spel eller dylikt som jag använder mig av när jag reggar mina Wii active min
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 20:31Det finns "övriga aktiviteter" och texta eller välj ut andra "grenar" och regga.
Det finns "övriga aktiviteter" och texta eller välj ut andra "grenar" och regga.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:33Du kan registrera Wii som ett träningsredskap och koppla det till någon aktivitet. Då kan du se hur mycket du använt redskapet
Du kan registrera Wii som ett träningsredskap och koppla det till någon aktivitet. Då kan du se hur mycket du använt redskapet
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:40Det finns både Wii fitness och Wii sports. Kan inte någon av dem funka lika bra?
Det finns både Wii fitness och Wii sports. Kan inte någon av dem funka lika bra?
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 23:13Funkar det bra med Wii? Jag har alltid tyckt om tv-spel, men dock aldrig provat just det där, men måste säga att jag är nyfiken!!
Funkar det bra med Wii? Jag har alltid tyckt om tv-spel, men dock aldrig provat just det där, men måste säga att jag är nyfiken!!
Quote from Jan Lundquist on 15 September 2009, 10:50Wii är helt suveränt! Det tar liksom tv-spelandet till en annan mycket intelligentare dimension. I mina ön är alla andra konsoler onödiga!
Wii är helt suveränt! Det tar liksom tv-spelandet till en annan mycket intelligentare dimension. I mina ön är alla andra konsoler onödiga!
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 14:46Hmm....Vii Active låter intressant inför vintern.
Hmm....Vii Active låter intressant inför vintern.
Quote from Linnea Persson on 15 September 2009, 18:44Jag älskar mitt wii, tycker det är suveränt att man kan spela tv-spel och samtidigt röra på sig!
Ang just spelet wii active så är det ju "vanlig" styrketräning hemma med kroppen och ett gummiband. Man kan använda balansplattan om man har den i vissa övni
Jag älskar mitt wii, tycker det är suveränt att man kan spela tv-spel och samtidigt röra på sig!
Ang just spelet wii active så är det ju "vanlig" styrketräning hemma med kroppen och ett gummiband. Man kan använda balansplattan om man har den i vissa övni