Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 00:04Åh det låter verkligen som nåt för mig! 🙂
Åh det låter verkligen som nåt för mig! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 10:26Jag älskar mitt Active...
Jag tränar mest kondition och då är programmet ett bra kompliment för att få lite fart på resten av kroppens muskler.
Man kan köra en 30 dagars utmaning där spelet lägger upp övningarna bra för att gå igenom de olika delarna av
Jag älskar mitt Active...
Jag tränar mest kondition och då är programmet ett bra kompliment för att få lite fart på resten av kroppens muskler.
Man kan köra en 30 dagars utmaning där spelet lägger upp övningarna bra för att gå igenom de olika delarna av
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 13:32Okej! Det låter verkligen roligt och utmanande! Har inte spelet Wii, men det här gjorde ju ännu mer att jag vill ha det, de har ju så många andra roliga spel till oxå, då jag är lite av en tv-spelsnörd! haha!
tack för förklaringen!
Okej! Det låter verkligen roligt och utmanande! Har inte spelet Wii, men det här gjorde ju ännu mer att jag vill ha det, de har ju så många andra roliga spel till oxå, då jag är lite av en tv-spelsnörd! haha!
tack för förklaringen!