Quote from Guest on 11 June 2011, 10:24Som rubriken antyder, vilket av dessa märken skall man satsa på. Willier och Battaglin har Campa Veloce/ shimano 105 och Rose cykeln har shimano 105 eller SRAM apex.. Sidorna jag har tittat på är Bikebuster och Rose.se
Cykel får max kosta 10000 så jag ho
Som rubriken antyder, vilket av dessa märken skall man satsa på. Willier och Battaglin har Campa Veloce/ shimano 105 och Rose cykeln har shimano 105 eller SRAM apex.. Sidorna jag har tittat på är Bikebuster och Rose.se
Cykel får max kosta 10000 så jag ho
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:34Same, same, but different. Det kommer säkert komma olika åsikter som inte kommer att ha något större värde för dig i det valet, det är mer en fråga om tycke och smak. Det bästa vore om du kunde prova dem.
Personligen gillar jag Campa bättre än Shimano så
Same, same, but different. Det kommer säkert komma olika åsikter som inte kommer att ha något större värde för dig i det valet, det är mer en fråga om tycke och smak. Det bästa vore om du kunde prova dem.
Personligen gillar jag Campa bättre än Shimano så
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 15:45Många av Battaglins cyklar är ju iaf sjukt snygga... En sån ska nog jag skaffa mig när det blir dags för en räjser...
/F
Många av Battaglins cyklar är ju iaf sjukt snygga... En sån ska nog jag skaffa mig när det blir dags för en räjser...
/F
Quote from j sollerman on 11 June 2011, 18:31Köp den du tycker är snyggaste. Eller den du sitter bäst på.
Köp den du tycker är snyggaste. Eller den du sitter bäst på.
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 08:39Tack grabbar för svaren! Det blev en gul-svart Rose pro sl-220 compact med shimano 105 och Easton hjul..http://2.bp.blogspot.com/-lkE-fUl6tKs/TblRA-jd7TI/AAAAAAAABoA/DgOftMhmz0Y/s1600/27042011208.jpg
Tack grabbar för svaren! Det blev en gul-svart Rose pro sl-220 compact med shimano 105 och Easton hjul..http://2.bp.blogspot.com/-lkE-fUl6tKs/TblRA-jd7TI/AAAAAAAABoA/DgOftMhmz0Y/s1600/27042011208.jpg
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 17:51Tänk på att ros har 6 veckors leverans tid!
6 VECKOR!
Tänk på att ros har 6 veckors leverans tid!
6 VECKOR!
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 18:57Lugn han får den ju 1a augusti innan löven gulnat. Rose fin cykel okänd i Sverige du valt.
Du kan köra helt italienskt som Berlusconi för 8,5´
http://www.bikebuster.se/detaljer/120990.html
Lugn han får den ju 1a augusti innan löven gulnat. Rose fin cykel okänd i Sverige du valt.
Du kan köra helt italienskt som Berlusconi för 8,5´
http://www.bikebuster.se/detaljer/120990.html
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 12:22Ja som någon skrev.. långa leveranstider på Rose. Skulle få min cykel någongång i Augusti så jag avbeställde den.. Synd, men jag köpte en Wilier La Triestina Centaur.. Kanske inte lika bra men den duger gott för mig OCH jag får den i veckan eventuellt näs
Ja som någon skrev.. långa leveranstider på Rose. Skulle få min cykel någongång i Augusti så jag avbeställde den.. Synd, men jag köpte en Wilier La Triestina Centaur.. Kanske inte lika bra men den duger gott för mig OCH jag får den i veckan eventuellt näs
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 19:50Du har köpt en bättre cykel, samma rammaterial. Alu och Carbongaffel. Bättre komponenter.
Du har köpt en cykel från en firma med mer än 100 års historia från Italien.
Det andra var ett nytt postordermärke med snygg lack och osäkert andrahandsvärde. Boss j
Du har köpt en bättre cykel, samma rammaterial. Alu och Carbongaffel. Bättre komponenter.
Du har köpt en cykel från en firma med mer än 100 års historia från Italien.
Det andra var ett nytt postordermärke med snygg lack och osäkert andrahandsvärde. Boss j
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 20:15Kör Berlusconi med Mirage? Den är lite osäker för mig som inte koll på campa, jag hittar den inte ens på campas hemsida. Jämförbart med shimanos sora?
Kör Berlusconi med Mirage? Den är lite osäker för mig som inte koll på campa, jag hittar den inte ens på campas hemsida. Jämförbart med shimanos sora?