Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lys upp vintermörkret med löpning!
När januarimörkret lägger sig som en våt filt över Sverige och man bara vill krypa in under täcket, arrangerar vi en löparfest utöver det vanliga. Tusentals deltagare kommer att lysa upp gatorna med sina självlysande arm

För att undvika att det skapas dubbletter bland lopp så bör namnen vara så korrekt inlagd som möjligt. Förkortningarna Sthlm och GBG gör att den som letar efter loppet i kalendern på Funbeat inte hittar den utan skapar tävlingen igen.
Tittar jag på info

Kanske smart... jag ändrar.
Tack // Jonas

Om man bestämmer för att springa sig samma dag, vad kostar det att anmälda sig då?

Då kommer det att kosta 350 istället för 300.

"Anmälningsavgiften är 300 kronor. Sista dag för ordinarie anmälan är den 17 januari. Därefter går det bra att efteranmäla sig till en avgift av 350 kronor. Fram till den 22 jan kan efteranmälan göras här på

Ingen ökning till alltså? Låter bra det, då har jag tid på mig att fundera ett tag till.

Jag tittade lite på kartan. Någon som vet om man springer medsols (Tanto-Årstabron-Liljeholmsbron) eller motsols?

Edit:
Ah! Ser nu på icebugs sida att det är motsols som gäller. Bra, då vet man.

Ska bli skoj ,vi är 4st från bollnäs som ska springa , och efteråt ha en mysig hotellkväll 🙂
Vi ses där 🙂