Quote from Guest on 2 October 2009, 09:31Har ni sett www.resultatjakt.se ?
Om inte så rekommenderar jag ett besök där. Resultat från ett antal olika tävlingar och motionslopp samlade på en site, kanon! Dessutom är tillhörande data och statistik imponerande.
Har ni sett http://www.resultatjakt.se ?
Om inte så rekommenderar jag ett besök där. Resultat från ett antal olika tävlingar och motionslopp samlade på en site, kanon! Dessutom är tillhörande data och statistik imponerande.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 09:41Jag hittade inte SM eller Vårgårda så sidan verkar inte ta upp de större tävlingarna
Jag hittade inte SM eller Vårgårda så sidan verkar inte ta upp de större tävlingarna
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 09:43Inte Glan Runt heller
Inte Glan Runt heller
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 09:52Släng iväg ett mail till dom så kanske de lägger upp?
Släng iväg ett mail till dom så kanske de lägger upp?
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 10:05Nej och inte TdF eller Girot heller ... (!) Men även om inte SM et al finns med så tycker jag att siten och informationen är bra!
Nej och inte TdF eller Girot heller ... (!) Men även om inte SM et al finns med så tycker jag att siten och informationen är bra!
Quote from j sollerman on 2 October 2009, 10:56riktigt bra site!
riktigt bra site!
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 11:29Bra initiativ, fortsätt att bygga ut.
Bra initiativ, fortsätt att bygga ut.
Quote from j sollerman on 2 October 2009, 11:31Fredrik är de totala klassikern du syftar på?
Fredrik är de totala klassikern du syftar på?
Quote from ellen olsson on 2 October 2009, 11:31Japp.
Japp.
Quote from j sollerman on 2 October 2009, 11:32(t+) Får väl attackera den tiden 2010/2011 😉
(t+) Får väl attackera den tiden 2010/2011 😉