Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 12:27Gick tyvärr inte att lägga in lopp så många år tillbaka i tiden
Gick tyvärr inte att lägga in lopp så många år tillbaka i tiden
Quote from Erik Strandberg on 3 October 2009, 19:20Bortsett från att jag inte fick den att fungera så var det en bra och kul sida. (t+)
Bortsett från att jag inte fick den att fungera så var det en bra och kul sida. (t+)
Quote from j sollerman on 3 October 2009, 19:39jag kan inte regga min klassiker.
jag kan inte regga min klassiker.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 00:46Det är tyvärr inte helt glasklart hur man reggar sin klassiker. Efter lite klurande kom min äldste son på hur man gör; leta upp ditt resultat i respektive lopp som bildar din klassiker och tryck på gröna +knappen. Varje lopp läggs då i "Min lista" högst u
Det är tyvärr inte helt glasklart hur man reggar sin klassiker. Efter lite klurande kom min äldste son på hur man gör; leta upp ditt resultat i respektive lopp som bildar din klassiker och tryck på gröna +knappen. Varje lopp läggs då i "Min lista" högst u
Quote from Lars Ekegård on 4 October 2009, 08:02Testade också igår och då fick man inte fram resultaten, idag funkar det men min klassiker får jag ändå inte till eftersom Vansbro 2006 inte finns. Kanske tidigare resultat kommer senare.
Testade också igår och då fick man inte fram resultaten, idag funkar det men min klassiker får jag ändå inte till eftersom Vansbro 2006 inte finns. Kanske tidigare resultat kommer senare.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 08:14Bra sida, få tävlingar.
Bra sida, få tävlingar.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 11:37Det finns en Fredrik Granlund på tredje plats, är det inte du Fredrik? Annars måste du ju bara regga dig. Två stycken namne på top 10 är ju häftigt.
Själv är jag nedpetad till femton.
Det finns en Fredrik Granlund på tredje plats, är det inte du Fredrik? Annars måste du ju bara regga dig. Två stycken namne på top 10 är ju häftigt.
Själv är jag nedpetad till femton.
Quote from ellen olsson on 4 October 2009, 13:11Enligt vad andra skrivit så går det tydligen inte att registrera resultat från lopp som inte finns på sajten så jag tänker inte försöka.
Lustigt nog så har min namne nästan exakt samma totaltid som jag...
Enligt vad andra skrivit så går det tydligen inte att registrera resultat från lopp som inte finns på sajten så jag tänker inte försöka.
Lustigt nog så har min namne nästan exakt samma totaltid som jag...
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 20:27känn flåset Granlund (H)
känn flåset Granlund (H)
Quote from ellen olsson on 4 October 2009, 20:35Jag bryr mig inte ett skvatt om honom så länge han presterar på acceptabel nivå.
Jag bryr mig inte ett skvatt om honom så länge han presterar på acceptabel nivå.